Прихильники

28.06.12

Листівка для...

Скоро буде День народження у однієї моєї подружки по інтернету:)
Я для неї зробила листівку:



Два дні фотографувала цю листівку-і все невдало...в нас похмура погода(ще й холодно-так,до слова) Сьогодні вранці черговий раз перефотографувала-маємо те,що маємо...Зате, добре видно папір з глітером(мені його колись Оксана-Зірочка подарувала)
Вирішила не додавати ніяких написів-напишу всі поздоровлення-побажання всередині:)
Сподіватимусь,що листівка адресатці буде довподоби:)

Українці,вітаю вас з Днем Конституції України! ;-)

20 коментарів:

  1. Дуже гарна і мила листівочка!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. я догадуюся, для кого ця краса :)
    Я не мію так гарно все поєднувати на листівках - і папір, і стрічку, і квіточки, і картинку... А ще в мене немає роси на листочках(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Може, та,для кого ця листівка,теж здогадається?...:)
      Алінко,не видумуй-не вмієш ти....я теж не вмію:)
      А "роса" така в тебе теж є ;-)

      Видалити
    2. :-D Я, наверно, тоже догадалась,для кого :-Ь

      Видалити
  3. Яка гарненька і тепла листівочка і всі деталі такі доречні!
    Впевненна, що іменинниця оцінить :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля,дякую!Надіюсь,що іменинниці теж сподобається.

      Видалити
  4. Люда, яка краса!!! Така ніжна, високородна, і баришні такі чудові, і папірчик так підходить! Молодець ти!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Валентино! Мені навіть самій))))) ця листівка подобається! А папірчик шукала інший,а натрапила на цей-і все якось саме собою склалось до купи:)

      Видалити
  5. Згідна з Валентиною, що відкритка благородна(якщо так можна сказати) -дивишся на неї і уявляєш, як колись жили в епоху королів...Не цея так, фантазую!Загалом, видно ,що відкритка зроблена з любов"ю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Литсівка робилась спеціально для конкретної людини з позитивними думками)))),мабуть,тому вона така приваблива;-)

      Видалити
  6. Дуже гарненька листівка! Прям дамська!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,дві дамочки зійшлися на посиденьки:)

      Видалити
  7. гарна листівка, і картинка така доречна))) про дівочі посиденькі - хоч реальні, хоч віртуальні, та все ж задоволення море))))

    ВідповістиВидалити
  8. Привіт. Класна елегантська дамська листівка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну,так -для однієї елегантної дамочки:)Дякую!

      Видалити
  9. Какая стильная, выдержанная и элегантная открытка получилась! ты умничка, Людмилка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую,Людмилко!Мені теж подобається:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...