Прихильники

26.06.12

Нагороди

Валентина у своєму блозі роздавала нагороди-от я собі й забрала всі,які були в наявності)))))







"А хотя бы я и жадничаю...зато,от чистого сердца!"-казав герой мого улюбленого мультфільма "Падал прошлогодний снег" :)

Валентинко,дякую тобі за нагороди!
Я їх передаю таким майстриням:

Ladybird
Іринка
Ольга
Юльона
Зірочка:)
marusya-dv
Іванк@
Larisa
Julia✂ Skrebniova

Дівчатка,забирайте собі нагородки!
За деяких обставин я не зможу до вас усіх зайти і повідомити вас про нагороди,але!!!Якщо ви до мене заглядаєте хоч інколи,то ви неодмінно побачите,що вам потрібно забрати нагороди;-)
Дякую за увагу! :)

8 коментарів:

  1. Дякую сонечко,дуже приємно!!!!!забираю))))))

    ВідповістиВидалити
  2. "Уж, послала, так послала...")))
    дякую, Людмило, забираю нагороди собі - у мене таких немає...

    ВідповістиВидалити
  3. Тааак, це точно! Дякую, суперові нагородки!!! звичайно, заходимо!

    ВідповістиВидалити
  4. Які чудові нагороди, кожна особлива така, вітаю! Мені з ірисиками дуже подобається :))

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую,що заходите до мене в гості!;-)
    Забирайте нагородки собі,а що з ними далі робити-ваша справа:)

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, Людмило, за нагороди!Забираю собі усі!

    ВідповістиВидалити
  7. ЛЮдочка, дякую ))) дуже приємно )) забираю, бо таких немаю ще )))
    а ти не пропадай разом з своїми обставинами ;)

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже дякую!!!! Забираю всі нагородки :))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...