Прихильники

25.06.12

Про партизанів,приємні враження і про чайну троянду)))

Значить так....
Партизанами були Валентина і Алінка:)
Валентина надіслала мені без попереджень))) купку подаруночків,про які я навіть не здогадувалась...Подарунки були надіслані на адресу Алінки-за умови,що Алінка мені передасть їх...а Алінка-партизанка мовчала до останнього....
Отже,я отримала від Валентини дуже гарнющий папірчик(я вже давненько про такий мріяла-з пташечками тими-а тепер я радісна власниця такого наборчика!!!) і ще купку різних потрібних штучок-все видно на фото:


Валентинко,дуже дякую тобі за такий приємний сюрприз(навіть не знаю,чим я його заслужила?) і особлива подяка за чудову листівочку-я її бачила в тебе блозі,але насправді вона ще гарніша!!!Я була приємно здивована і вражена!
А Алінці дякую за додаткові подарунки ;-)
Ех,інколи ,здавалось би,-така дрібничка,а як настрій піднімає!Я довольна як слон!

Ну,і хочу вам показати "чайну троянду"-баночку для чаю.Зроблено в техніці декупаж,з обох сторін-однаковий малюнок.Але не дуже мені сподобався сам процес-баночка картонна і дуже розм"якала в процесі роботи....Оля,пам"ятаєш цю трояндочку? Це ти мені подарувала таку серветку:)
...правда,сфотографувати вдало не вийшло))),але ,гадаю,тут все зрозуміло:

Дякую,що заходите в гості!
...в мене ще є для вас новини,але.....далі буде:)

15 коментарів:

  1. Люда, такие классные подарки! Бумажка - чудо!!! Видела там уголочек с клеточками для птичек м-м-м как она мне нравится!!!! :)
    И баночка замечательная, я себя еще в декупаже не пробывала, все мечтаю!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж так цей папірчик подобається!І я рада,що тепер він у мене є!
      А декупаж спробуй-може,тобі теж сподобається,як і мені;-)

      Видалити
  2. Люда, вітаю з такими чудовими подаруночками, ще й з далекої КАнади, сама тішилась як дитя подарунками від Валі :) А Аліна дійсно партизан ще той, вміє робити сюрпризи :)
    Баночка дуже гарна вийшла.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Так,Юля,вони обидві -партизанки,ні в чому не зізнавались:)і Алінка,і Валя.

      Видалити
  3. Самы найкращі такі подарунки коли вони несподівані і від приємних людей )) ВІтаю тебе!!! і чекаю на нові витвори ;)
    і дуже сподобалась твоя ніжна декупажна баночка!ця квітка наче намальована на ній! Красота!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Оксанко! Знаєш,я якось одразу,коли побачила цю квітку,то уявила її на цій баночці:)
      Так,дуже приємно отримувати подарунки та ще й сюрпризи від гарних людей!

      Видалити
  4. Класно, вітаю з подарунками!!! а баночка взагалі бомбезна.... я, чесно, не самий великий фанат баночок :) АЛЕ! Ця троянда тут якось так вдало виросла, просто і елегантно, теж чесно! Непогана серветка потрапила в руки творчої і талановитої людини - і ось диво!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля,я теж не фанат баночок(я більше-по пляшках),але я фанат чаю і в мене є кілька баночок,які мені подобаються у використанні і мені шкода їх викинути...тому,я вирішила трошки одну перевтілити:) І ,як я вже писала вище,мені ця троянда одразу сюди просилася)))) Ніби, вийшло непогано;-)

      Видалити
  5. Подаруночки суперові!!! І баночка гарненька і дуже ніжна!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юля!Звісно,насправді ця баночка має привабливіший вигляд,ніж -на фото:)

      Видалити
  6. Людмилко, вітаю тебе з подарунками-вони дійсно піднімають настрій!!!А баночка красива така, як і всі твої декупажні роботи!Молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Справді,подарунки отримувати-це так приємно:)
      Я знаю,що тобі ця баночка сподобалась-ти вже мені казала))))),бо ти її бачила на власні очі;-)

      Видалити
  7. Баночка гарненька!!! Дуже-дуже! А про подарунки - як у тому мультику "Просто так!"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже вдячна,Валентино,за подарунки!!!!Мені дуже приємно-справді:)
      А баночку я спочатку не мала наміру показувати-думала:нема там на що дивитися:)

      Видалити
  8. Девочки молодци, сговорились и порадовали тебя :) Баночка очень красивая!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...