Прихильники

10.06.12

Справи сердечні:)

До мене приїхала погостювати моя наймолодша сестричка Алінка )))))
Здумалось нам зробити ароматні серця(ну й що,що до свята Закоханих ще так далеко?)
Коротше...роздрукували шаблончика,перенесли малюнок на тканину,шили вручну(!),наповнили синтепоном,помазюкали розчином кави-какао-ванілі-кориці-клею...і серед ночі )))) сушили наші вироби в духовці...бо ж кортіло швидше побачити результат)))Ароматні пахощі розповсюдились по всій квартирі...вночі....ги-ги!)
На цьому наші експеременти завершились-до ранку...
Наступного дня серця були задекупажені і задекоровані...
Моє серце:



Шнурочок сплетений гачком і "помитий" був у кавовому розчині так,як і мереживо.Для декору ще використала металеву підвіску,трояндочки і "золотий"контур.
Скажу,що це-дуже цікава робота:) таке робити:)
А це наші обидва сердечка-моє й Алінки:



А надихнуло нас на такі"подвиги" те,що Алінка привезла мені в подарунок ведмедика-кумедика:) і я захотіла й собі спробувати витворити щось подібне...(фото ведмедика позичила з блогу Алінки)



Тепер у мене на столі біля компа,у стакані з пензлями живе цей,смачно запашний,ведмедик:)
А сердечко я зробила в подарунок спеціально для однієї подружки(але це-сюрприз) :)
Ось такі новини...

22 коментарі:

  1. Молодчинки,дуже класні сердечка вийшли!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. класні сердечка)))) І дякую за надані матеріяли ;)
    (моє сердечко таке "бідненьке" поряд з твоїм..., але воно теж потрапило у хороші руки!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну то ж-класні)))))
      Ой,скільки там тих матеріалів....і твоє ніяке не бідненьке...видумала щось таке;-)

      Видалити
  3. Ох дівчаточка, пишу комент втретє, а він зникає :)) Не повірите, але ви втілили мою мрію. Довго писати не буду, рівняюсь на вас, хочу собі таку штуку зробити, хай з чого, але ці сердечка просто фантастика!!!!!!! :)) чесно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вже давненько собі задумувала таке сердечко "спекти" і ось нарешті-здійснилось:)
      Дякую за похвалу:)

      Видалити
  4. Так, так погоджуюсь з Олюсею, сердечка просто фантастика!!! я собі уявляю як вони пахнуть ))) а ще уявляю з якими хорошими емоціями і настроєм вони робились )))
    хочу теж собі такі спробувати ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ксю, нам напевно теж потрібно десь зібратися, і пекти в духовці вночі :) Тоді точно буде такий самий ефект! :)))

      Видалити
    2. Оксанко, вони таки справді дуже пахнючі))) і зроблені з гарним настроєм)))
      Оля,треба збиратись)))) гуртом-цікавіше!;-)

      Видалити
    3. Ольчик, ну то мусиш приїхати ))) з мене кава, кориця, духовка...і.т.д. ))
      я собі зараз з того всього зробила кави і насолоджуюсь ))
      чесно, в захваті!!

      Видалити
    4. ЙУ-ху!!!! Мушу. Особливо до духовки :) Що з мене - і піду за квитком :)))

      Видалити
    5. З тебе тільки ти сама ; ) ну і знання про декупаж )))

      Видалити
  5. класно як!!! дуже продуктивні нічні посиденьки у вас!! і аромотерапія ))) і такі гарні сердечка! Гарно Ведмедик надихнув ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,точно-аромотерапія...:)
      Дякую,Мар"янко!

      Видалити
  6. Классно! Замечательные сердечки :)

    ВідповістиВидалити
  7. Дівчата, сердечка гарненькі вийшли! Але думаю процес випікання вночі, на кухні, з сестрою, коли всі сплять... заради б цього я б і на край світу поїхала (хоча я вже й так на краю :-). Молодці!
    P.S. Хай Аліна не прибідняється, обидва сердечка такі сердешні :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да,Валентино,це треба було бачити...)))))Я скажу,що разом таки справді цікавіше щось витворяти))))

      Видалити
  8. Молодці дівчатка! Гарно ще й пахне напевно дуже смачно :) Обидва сердечка дуже красиві і індивідуальні.

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую! Так-так,сердечка дуже пахнючі)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...