Прихильники

02.06.12

А ось і я!

....я до вас-не з порожніми руками))) Напекла цілу купку) горішків! Обожнюю це печиво ще з дитинства.
Звісно,зараз а магазинах продається все,що захочеш,але домашня випічка з купленою не зрівняється в жодному разі! Тому,я інколи й балую себе й своїх рідних чимось смачненьким)))



Дівчата,трохи закинула свої витворялки,хоча і маю пару непоказаних робіт...
Я вже писала якось,що співаю в народному хорі-от у нас видався травень врожайним на концерти))))
Покажу вам фото з обласного фестивалю-конкурсу народних колективів,який проходив 27 травня,де наш колектив зайняв 1 місце!



пс:я-третя зліва стою)))

Гарних усім вихідних!!!

14 коментарів:

  1. Какая ты умничка, Людочка! Я бы не отказалась от домашней выпечки, да вот беда - духовку охраняет векровь.Она думает, что я ее поломаю, или как-то другим способом угроблю. Этой духовке больше 30 лет, представляешь что в ней можно испечь?!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людмилко,горіхи ці печуться спеціальною формою-на плиті:)

      Видалити
  2. Яка нямка! Аж слинка потекла! Вітаю з першим місцем, ти молодчинка скрізь встигаєш!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Маруся!Стараюсь урізноманітнювати своє життя! :)

      Видалити
  3. Ну все Люда, добила (горішки моє любиме печиво теж)! Пішла прикладу "макрес" до хворого місця :-)
    P.S. А я тебе вже цей раз знайшла :-). Вітаю з перемогою, молодці!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Валентино!
      Горішки в нас всі люблять,але пекти їх,крім мене,не любить ніхто))))

      Видалити
  4. Ой,Люд,ну ты опять соблазняешь вкусняшками?????))))) А я печь не умею(((Сижу слюнками умываюсь)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Віка,а я люблю пекти,але,коли є бажання:)

      Видалити
  5. а я вже два дні смакую ЦИМИ горішками :Р !!!!
    (треба собі таку форму придбати :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))А я,коли схаменулась,то вже й горішки закінчились))))
      Алінко,то візьми мою форму та й напечи нам:) ;-)

      Видалити
  6. Я теж такі горішки завжди традиційно печу на Різдво та Великдень, хоча мої рідні інколи кажеть - "піди й купи, і не морочи собі голову" :-)))) Але мені власні смачніші :-)) Вітаю з першим місцем!!!!!!!!! Ви молодці!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ларисо,я теж на Великдень пекла такі горішки.
      Мені куплені-зовсім не такі,як домашні:)-домашні смачніші,безперечно!Так що,можна й трошки поморочитися)))
      Дякую за вітання!Я думаю,що ми заслужено отримали 1 місце!

      Видалити
  7. Ура, ура!!! ви перемогли!!!!!! Клас. А горішки - це для мене щось таке, схоже на подвиг :)) Так що - респект!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так,ми перемогли!:)Дякую!
      Оля,чесне слово,горішки пекти зовсім не складно,головне мати спец.формочку:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...