Прихильники

23.04.12

Crazy Pink....)))

Нарешті до мене сьогодні завітало натхнення)))) Але,якесь воно ,натхнення.дивнувате трохи-я зробила рожеву листівку.

Скажу одразу,що я не є прихильником рожевого,такого солодко-зефірного,але чомусь сьогодні мені захотілось  саме рожевого і якнайбільше:



Таке враження,що я її "налепила из того,что было" рожевого (ги!),але ж гарненька ,пра? :)
Єдине,що хочу запитати: як ви вважаєте-напис "З Днем народження" тут умісний чи зайвий?Бо на мою думку, цей напис тут зайвий вже буде...
пс:не можу звикнути до оновлення блогу й мене це дратує...

17 коментарів:

  1. якби там збоку не було того Happy Birthday, то можна було б притулити "З Днем народження"))) А так получиться "масло масляне" :)
    Листівка чимала, бачу... І прикольно, що вона така вся рожева ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Забула вказати,що розмір листівки 15х15 см
      Алінко,то ж я про те саме думаю-там же ж пише вже "з днем народженя"))))

      Видалити
  2. Чудова , яскрава ли стівочка!
    Я б напис дала, але також якось по дитячому: наприклад одне слово ціле, а інше - букви окремо один від одного)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Мар"янко!Скоріш за все,мабуть вже не буду додавати нічого:)

      Видалити
  3. так мило , так по-рожевому! мені подобається так яу є :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж подобається!:) Дякую,Мар"янко!

      Видалити
  4. Дуже класна листівочка,така миленька!!!!!!!!!!!!!!!
    Доречі,в мене оновився блог,але я собі назад змінила на старий!!!Так зручніше!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іванко,дякую!
      А на рахунок блога-я й не знала,що можна повернути на попередній...мені тоді теж було зручніше.

      Видалити
  5. Гарненька, така ммм рожевинька. Я думаю можна і без надпису.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж так думаю,Марусь,що надпис тут вже не потрібний...Дякую!

      Видалити
  6. Дійсно, відкриточка мила, надпис ,на мою думку вже буде зайвий...
    А якось швидко звикла до "нового" блогу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іринко,я вже ,чим більше подумала,тим більше схиляюсь до того,що нічого вже тут не треба підписувати-й так же ж видно,що листівка "З Днем народження",правда?
      ...а мені новий блог не подобається....:)

      Видалити
  7. Міладо, я б туди вже нічого не ліпила більше. Мені сподобались квіточки у відворотику, гарно так тирчать!!!

    ВідповістиВидалити
  8. В смислі виглядають... а то якось грубо прозвучало :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентино,я й не буду вже сюди нічого ліпити-просто запитала вашої думки,бо людина попросила зробити листівку з написом"З Днем народження",а мені зробилась ось така листівка)))

      Видалити
  9. Людочка, файно що натхнення до тебе прийшло ;) і просто чудове натхнення ;) інколи і рожеве потрібно робити )))
    мені сподобалась )) там ж ведмедики )) і напису більше не треба, а квіточки і справді кльово виглядають ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанко,дякую!Ну,захотілось рожевого-що ж поробиш:))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...