Прихильники

10.04.12

Свято наближається..........

" Свято наближається ......Свято наближається ......Столик накривається ......Сало нарізається ......Пляшка відкривається......Чарка наливається... ......Хтось десь ужирається ......Зранку прокидається – .....Довбня розривається......Розсольчик випивається ......Й знову починається: ......Свято наближається ..... "
Але,то все буде в неділю)))
А так,як наливати тра з гарної пляшки,щоб всім хотілося(й моглося) випити))), то я намагалась зробити до свята гарною одну пляшечку:



От така пляшечка вийшла зелененька й гарненька)))) Так що,хто зайде до мене в гості,змушений буде відвідати"чарівного нектару" з цієї не менш чарівної тари :)

19 коментарів:

  1. Людочка, ты стала уже бутылочных дел мастером! Умничка!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага-маньячка пляшечна(пляшкова?) :)

      Видалити
  2. прикольна пляшечка :) Скоро у тебе назбирається колекція святкових бутилок ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То точно-я їх(ті,що в мене є в наявності) всі виставила в рядок...усіх кольорів вже є))))

      Видалити
  3. Ця пляшка ще гарніша за попередні!!! Як ти ото приліплюєш без однієї зморщки (ця бутилка така нерівна і фігурна)???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую!
      Так,пляшка фігурна і на ній,звісно,недолічки є)))
      На пляшки я малюнки клею з допомогою файла прозорого:)

      Видалити
  4. Дуже гарна пляшечка. А я все ніяк не ризикну спробувати цей самий декупаж.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галино,а ти спробуй-нема там нічого страшного))))
      Я,звісно,не "ас" в цій справі,але декупаж мені дуже подобається!

      Видалити
  5. Думаю, той, хто побачить таку красу, просто не зможе встояти перед тим, щоб піти і не спробувати напою, що всередині :)) Красиво! Весняно! А файлик так, рулить... Не повіриш, але я не так давно навчилася :)) А то все пензлем клеїла...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я,коли спробувала вперше на пляшці ,то теж пензлем працювала,але вийшло не дуже)))А файликом набагато зручніше й гарніше виходить.

      Видалити
  6. Ти точно пляшкова майстриня ))) я ще таких чудес як в тебе ніде не бачила ))) і шкода що я далеко...я б обов"язково зайшла в гості просто щоб хоч потримати тю пляшку )))

    п.с. а як то на файлик наклеювати???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я втручаюсь, але, думаю, ніхто не образиться... Ксюша, то не на файлик клеїти, а за допомогою файлика :) Терміново треба МК :)

      Видалити
    2. Олюся, треба!!! погоджуюсь на всі 100% ))) бо мені вже цікаво ))) а файликів маю багато )) то би тренувалась )))

      Видалити
    3. А хто МК проведе? ;-)
      Оксанко,тобі й одного файла вистачить))) На нього клеїти не потрібно,а за допомогою його можна й щось натворити))))

      Видалити
    4. Пропоную хазяйці таких славних пляшок зафотографувати процес створення майбутньої :) Може, і я навчуся нарешті :) А то так прохолодно до пляшок ставилася, бо пензлем не дуже виходило...

      Видалити
    5. Ну....не знаю...не знаю....я в інтернеті підгледіла ідею з файликом)))

      Видалити
    6. Ви собі з Олею домовляйтесь хто зробить МК )) але я всерівно його чекаю ))) і як з файликом робити, і як на пляшці то все розмістити ))))

      Видалити
  7. пісенька святкова така і пляшечка!!! чую, що свята вже близенько)))
    гарнюня пляшечка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,вже не далечко червоне яєчко)))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...