Прихильники

06.04.12

Про курочку,чашечку кави і про....

Я сьогодні отримала подарунок-ПІФчик-від Олі



Оля подарувала мені прекрасну картинку(панно?)-вона гарнюча і пахнюча)))(помітили паличку кориці в стрічках?),я одразу її повісила на стіну))) й любуюсь нею цілий день! Шикарна робота!Жаль,що фото не передає всієї краси...
А ще...я отримала заготовку для декупажу,на скільки я зрозуміла,-курочка-підставка для яєць...
Оля,я вже ту курочку сьогодні "мучила"))))Можливо,скоро покажу результати)))ги-ги!)))
Ну,і ще Оля одарила мене цілою купою серветок-запаси мої поповнились чудовими екземплярами)))
Гарно дякую,Оля,за чудові подарунки!!!!
Так приємно,все таки.....)))))
Гарних всім вихідних!
Дякую,що заходите в гості! :)

12 коментарів:

  1. Вітаю!Оліні роботи-це щось))Чекаю на курочку )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж дуже подобаються роботи Олі!
      Курочка скоро покажеться:)

      Видалити
  2. Людочка,вітаю!!!! Подаруночки просто фантастичні!! Молодчина, Олюся!!
    і тобі чудових,святкових вихідних!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Оксанко! Так,подарунки гарні!))))

      Видалити
  3. гарні подарунки! Таке панно так і запрошує на чашечку кави ;)
    І вже цікаво, як ти "замучила" ту курочку-підствку)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,панно висить(тимчасово) зараз в мене перед очима))))) й спокушає випити чашечку кави))))
      А курочку то я трохи помучила)))),але скоро вона покажеться у всій своїй красі!:)

      Видалити
  4. Людочка, вітаю з такими чудовими подарунками!!! Не дочекаюсь на курочку подивитись!!!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Я й сама бажаю подивитись на ту курочку)))))-що з того вийде))))

      Видалити
  5. Вітаю, дуже кортить побачити "замордовану" курочку:) Ти поєднуватимеш техніки? Успіхів! Гарних свят!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ні,я її сильно не мордувала-так,трошки помучила))))(під праскою...ги-ги!)...
      Ну,поки що примінила трошки декупажу,а там подумаю:)
      Дякую!!!!!!!

      Видалити
    2. Ого, праска... допитувала про якісь секрети?

      Видалити
    3. ))))експерементувала....

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...