Прихильники

03.04.12

...і знову я -з пляшкою:)

На цей раз "малювала" пляшку горілки ,об"ємом 1 л,для подарунка:)
Зразу скажу,що не дуже задоволена своєю роботою(недоліки видно),але,в цілому,результат задовільняє мене:)
Отже,маємо ось таку пляшчинку:



Пляшка іменна))),для однієї подружньої пари-Ніни та Івана:) Зі зворотньої сторони,яку я не сфотографувала,пише:"Несе Ніна(саме так звати ту,для кого призначений цей подарунок) воду,коромисло гнеться..."
А спереду пише,як видно:"...за нею Іванко(саме так звати того,для кого цей подарунок),як барвінок в"ється":


Отак я стаю якоюсь"пляшковою маньячкою"))))
Але,як сказала мені одна особа:"З такої пляшки аж хочеться випити!" ги-ги!)))



Дякую,що заходите в гості!

пс:вчора,2 квітня,моєму народному хору,де я співаю,виповнилось 10 років!Але відмічати цю гарну дату будемо в травні-звітним концертом))))

14 коментарів:

  1. то точно (про вислів особи)))), хоч я і не випиваю такого...
    А на якому фото недоліки видно???? А то я не побачила нічого поганого! :)
    Їм сподобається - ще й усім показувати будуть і ще замовялть у тебе подібну)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінко,насмішила....але,думаю,ЇМ сподобається))))
      А недоліки ,може,й на фото не видно))),але мені видно)))

      Видалити
  2. ООООООО, Людмило, ото краса. Я не любитель того діла, але з такої пляшки .... мммм .... "аж хочеться випити"
    P.S. На "недоліки" (якщо вони є) ніхто не звертатиме уваги, бо то ж така краса

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Валентино!Сподіватимусь,що недоліків ніхто не помітить)))),а будуть думати,що так і треба)))

      Видалити
  3. я не бачу ніяких недоліків )))
    пляшка просто файнезна!!! таку красу хочеться зберігати як реліквію )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То добре,що не видно недоліків-я їх замаскувала))))
      Оксанко,в мене вже з Нового року пляшка від шампанського стоїть-шкода викидати))))

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Хі-хі)))Оля,тут навіть підійде більше"сільський шик")))) Але,нехай буде"гламур" ;-)

      Видалити
  5. Люда,пляшка дуже красива:))!! З неї дійсно хочеться випити:)))!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ліля,дякую!
      Ото всі будуть хотіти випити з цієї пляшки....)))))
      Але-на здоров"я! ;-)

      Видалити
  6. Яка краса! Дійсно, з такої пляшки навіть трохи хочеться... того...випити:)))
    Вітаю з ювілеєм хору! Бажаю творчих успіхів та наснаги!

    В мене мама теж співає, а я тільки танцюю:) З чоловіком познайомились в ансамблі народного танцю:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людмило!
      То ми з вами-колеги:)

      Видалити
  7. Ну що ж, наливайте! А то - хочеться, хочеться... :)))))) Вітаю пляшкову маніячку з ювілеєм хору, клич вже на концерт, га? Ну і досить вже всім "нахвалювати" свої доліки-недоліки, нащо тоді робиш, якщо все настільки страшно і погано? Самокритика це іноді корисно, але не настільки ж... :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Но-но!Ольга,ви вже не перегинайте палиці!))) Хіба тут десь я написала,що "все настільки страшно й погано"?
      Чит.вище:"не дуже задоволена своєю роботою(недоліки видно),але,в цілому,результат задовільняє мене:)"
      А концерт відбудеться 19 травня-приїжджайте,будь ласка-там і вип"ємо! ;-)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...