Прихильники

27.03.12

Великодня листівка

Простенька,яскрава листівка:

11 коментарів:

  1. нічого собі простенька!!! І не така вона й вже яскрава))))
    А ще я знаю, що вона полетить в Гамерику)))))) Хай знають там наших! ;)

    ВідповістиВидалити
  2. То ж-простенька))))
    Так,листівка вже полетіла в Гамерику і я не встигла її нормально сфотографувати))))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гаренька, така весняна, сонячна, просто суперова!

    ВідповістиВидалити
  4. Людочка,здоровская! Вот бы еще погодку за окном такую же солнечную(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,погода бажає бути кращою-в нас дощ і сильний вітер :(

      Видалити
  5. Така яскрава листівочка,дуже-дуже гарна!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Хоч і не буду оригінальною, -але мені теж подобається!

    ВідповістиВидалити
  7. а я б не сказала що вона простенька )))
    мені дуже подобається )) для теплого і веселого свята))

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже гарна і святкова листівка! Заздрю Гамериці, що отримає її:)))

    ВідповістиВидалити
  9. Люда, ты знаешь, как я люблю твои открытки? Правда комменчу редко, но вот прям люблю-люблю! :)Эх и красотищщу же ты своими ручками золотыми делаешь! :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...