Прихильники

21.03.12

Листівка для мами :)


Попросила подружка моєї доньки Богданки зробити для її мами на День народження листівку.Побажань особливих для виконання листівки не поступало,одне,що було сказано:щоб листівка була чи в червоних,чи в рожевих тонах)))
Ось що я натворила:

Чесно кажучи,я добре знаю
ту маму,для якої робила цю листівку-вона моя колишня однокласниця й подружка,тому,я гадаю,що з кольоровою гамою я вгадала)))
Це фото зі спалахом:


Тут видно,що основа-перламутровий картон бордового кольору,перламутровий картон(від Зірочки) з тисненням рожевого кольору; штампа з такими гарним висловом я позичила у Іринки)))
От така вийшла вітальна листівка:)

16 коментарів:

  1. Нарешті ти її зробила:)
    Відкритка така ніжна вийшла, нічого зайвого...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іринко,так,нарешті я наважилась))) і зробила цю листівку,а то все не було -коли))))

      Видалити
  2. Людмило, листівка дуже гарна вийшла, елегантна. Мені дуже сподобалась кольорова гамма, і квіточки, та й композиція чудова.
    P.S. А ще мене твоє дерево приворожило (навіть МК дивилась), але щось коментарі не писались вчора :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Валентино!
      Намагалась зробити листівку таку ...витриману чи що...
      За дерево-окрема подяка:)

      Видалити
  3. Дуже гарна,нічого зайвого,так гармонійно:)))!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Ліля. Я й намагалась по мінімуму щось зробити...тут папір сам по собі гарний))))

      Видалити
  4. Класно, що в тої мами є така подруга, як ти :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля,не знаю...не знаю...)))))
      Але,коли знаєш людину,якій призначається листівка,то робити її,листівку, набагато легше.

      Видалити
  5. і мені усе подобається, а особливо - папір з пташечками :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінко,мені теж так подобається той папірчик з пташками:) і колір такий спокійний...
      Гадаю,іменинниці сподобається,бо замовниці листівка дуже сподобалась:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...