Прихильники

15.03.12

Бонсай

Дівчата,я не пропадаю-просто якісь проблеми з моїм комп"ютером(інтернетом),що не маю змоги заходити в блог...Але,я потрошку працюю)))
"Виріс" у мене такий бонсай бісерний-поїде він у м.Луцьк на День народження до однієї молодої особи :)



Якщо комусь цікаво,дерево зроблене за цим МК,який я показувала вже раніше:)
Дуже важко фотографувати бісер,тому вибачайте за якість фото:



Фото зі спалахом:



Бонсай робився на замовлення,але мені не сказали-для кого(чомусь ця інформація трималась в таємниці) Тому я зробила таке деревце,яке мені захотілось зробити))))
Коли деревце вже було готове,то мені сказали,що воно призначається для молодої дівчини...Тому,щоб воно(дерево) не здавалось похмурим))),я вирішила поселити на ньому парочку пташечок:



По матеріалам: крупний бісер,металева проволка,гіпс,клей ПВА,акрилова фарба(не сподобалось мені нею фарбувати стовбур),лак,попільничка)))),штучний мох і справжні))) камінці.
Висота роботи 29 см.
Дякую,що заходите в гості!

20 коментарів:

  1. гламурний бонсай у тебе виріс!!!!))) Молодець, попрацювала на славу! ;)
    А чому не сподобалося акриловою фарбою малювати?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,працювала "в поті лиця")))
      Не сподобалось акриловою фарбою малювати,бо вона не хотіла рівномірно покривати поверхню...не знаю,може,це через саму поверхню(гіпс+клей)? Прийшлось кілька разів того стовбура фарбувати:)

      Видалити
  2. Люда деревце- шикарне:))! Дуже сподобалось,тут так багато роботи:),і пташечки такі гарнюні:)))! Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Ліля!
      Завжди легше понакручувати тих гілочок,а важче потім його все докупи зібрати)))) А з цим деревцем я повозилась трохи,але,гадаю-результат того вартий:)

      Видалити
  3. Мой муж большой поклонник бонсай. А я все никак не сделаю для него такое деревце. Стыд! Позор! А ты умничка, деревце очень красивое!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людмило,нема ніякого позору)))) Якось зробиш,як найде натхнення;-)
      Дякую за похвалу!

      Видалити
  4. Дуже гарно!!!А ті пташечки так вдало облюбували собі місце на дереві!!!Молодець!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,пташечкам одразу сподобався цей бонсай і вони захотіли тут оселитися:)

      Видалити
  5. Результат вартий твоїх старань!!! дерево просто фантастичне!! я собі уявляю яка то титанічна праця!! Золоті в тебе ручки ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Оксаночко!
      Звісно,праця ця не легка(а яка праця буває легкою?),але,гадаю, тут основне-мати терпіння довести все до кінця:)
      Ручки в мене звичайні:)

      Видалити
  6. Супер!!! І Зірочка каже правду - труд титанічний, бісеринка за бісеринкою.... Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля,дякую!
      Тут-бісеринка за бісеринкою,а у вишивці-хрестик за хрестиком.. ;-)Всяка ручна праця заслуговує похвали! :)

      Видалити
  7. Людочка, деревце суперове! Я думаю замовниці сподобається!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Маруся!
      Замовникам дуже сподобалось-вже забрали деревце,надіюсь,що іменинниці сподобається теж! :)

      Видалити
  8. Люда! Ах, какое дерево! Класс! Красотищща! :) *завидует*

    ВідповістиВидалити
  9. ого!!! оце так деревце!!! золоті руки в тебе, Людочка )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мар"янко,дякую!Не перебільшуй-руки звичайні)))),"очумелые" хіба що-все їм хочеться спробувати робити))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...