Прихильники

03.03.12

Святкова листівка :)


Особливо не заморочуюсь на листівки до свята 8 Березня-вирішила,що тепер буду робити їх(листівки) лише тоді,коли вони необхідні:) ну,чи хіба вже дуже захочеться....))))
Щось таке в мене сьогодні
наліпилось)))...чесно кажучи,листівка задумувалась зовсім не такою,якою вийшла ...але,ми маємо те,що маємо:



Дівчата,довожу до вашого відома,що я так і нормально не можу заходити в блог-деколи якось вдається зайти,а деколи одразу пише,що сайт-вредоносний...тому,вибачайте,що не так часто ходжу до вас у гості:)

16 коментарів:

  1. таки святкова!!! У мене сьогодні теж дві наліпилося до 8 Березня, але не покажу %)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То ж-святкова-там же вказано,з яким святом вітати)))))))
      А чо ти не покажеш нам нових откриток?...але ж ти....

      Видалити
  2. Гарненька листівочка, я також думала що до 8 березня робити нічого не буду - але не тут то було, замовили для привітань дівчаток в школі, то сьогодні також цілий день клеїла ;)))

    ВідповістиВидалити
  3. Гарна святкова листівочка!!!! Дуже сподобалась))) А я як щось починаю робити, то ніколи не знаю, що вийде у кінцевому результаті))) навіть ескізи не допомагають)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Юля,в мене так-майже завжди:задум один,а втілення інше:)

      Видалити
  4. Гарна відкритка-така вся заквітчена!
    А мені останнім часом геть ніяк не твориться-ні по бажанню, ні на замовлення....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж не твориться:) Перед цією листівкою,мабуть, місяць назад робила листівку...

      Видалити
  5. не знаю, якою ти її планувала!! але получмлась дууже кльова! весняна і квіткова!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Мар"янко! Мені захотілось багато квіточок тут бачити)

      Видалити
  6. Хорошая, интересная открыточка!
    Заходи в гости!
    Всегда очень рада!

    ВідповістиВидалити
  7. а маємо в результаті красу ))) руки самі знають що робити ;)
    мені сподобалась листівочка!!! радісна , весела і просто чудова ))
    не пропадай!!! мені раніше тебе блокувало, тепер все ок))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я навіть рада,що листівка вийшла саме такою)))
      От бачиш,ще й мій блог чиїсь блокував,так ,як чиїсь блокують мій:(

      Видалити
    2. Людо, то в тебе якась негарна ссилочка є. Може цукерка чи малюнок який. Я теж довго не могла до тебе зайти, а тепер - можу.
      А листівка таки святкова! І квітчасто-ніжна (горошики - то вже й нема що казати)!

      Видалити
    3. Це в мене блог такий один був....який гальмував мені всю роботу...надіюсь,все вже владналось:)
      Мені ці горошки теж подобаються:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...