Прихильники

18.02.12

Яблука на снігу :)

Захворіла я трохи...неважно почуваюсь...абсолютна апатія....
От тільки деколи заглядала у ваші блоги,деколи щось коментувала...а в самої щось нічого не творилось...
Знайшла сьогодні кілька цікавих штукенцій в себе в тумбочці)))) (в мене там багато чого можна знайти) й вирішила оте,що знайшла, потулити докупи))))
Вийшло щось таке:


Для уявлення розміру цих кошиків:


Ну,а це те,з чого я "ліпила"))) :



Дякую,що заходите в гості!
Всім гарних вихідних!
Аліска тут заглядає:а що це ви тут робите,га? ;-)

26 коментарів:

  1. Гарненькі кошечки, та ще й такі мініатюрні!
    Міладо, кидайте ото хворіти, нецікаве і пусте діло. Виходьте на сніжок, прогуляйтесь... (знаю, що то таке - апатія, і як важко від неї позбавитись :-(, але ж життя є життя)
    А яблучка смачненько виглядають!!!
    Гарних вихідних!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Валентино!
      Будь ласка,звертайся до мене на "ти";-)
      Я би радо прогулялась ,але мені треба вигріватись:)

      Видалити
    2. ой, вибачаюсь! Я ж то вже по-канадськи, у нас тут випив пігулку і хворій собі чи на вулиці, чи в ресторані, чи на роботі :-) Та правда й морозів українських немає.

      Видалити
    3. )))
      Та я б пішла на прогулянку(вже мороз не такий тріскучий),та боюсь,своїм кашлем повідлякую всіх перехожих:)

      Видалити
  2. яка краса, і де це ти таких кошиків відкопала????

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Маруся,в мене ,в моїх закромах,можна що хочеш знайти:)
      Я ж щось як побачу,що мені сподобається,й одразу купляю,а потім назбирується всякого разного...))))

      Видалити
    2. То я твоя подруга :))) Я також все гребу а потім думаю куди притулити :)))

      Видалити
  3. Такі мініатюрні і такі красиві! Бажаю швидще видужати та позбавитись апатії!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ларисо,дякую!Так,кошички мініатюрні:)

      Видалити
  4. Люда, геть апатію! Яблучка чудові. наче справжні.
    Загляньте до моїх ведмедів. Може. вони вам настрій піднімуть...:))

    ВідповістиВидалити
  5. Галино,дякую! Давайте будемо звертатись одна до одної на "ти",добре? ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чудово, Людо! Я - тільки за. Так легше і набагато приємніше.:))

      Видалити
  6. " і все на світі треба пережити..." - і ця захвороба скінчиться колись, головне зробити правильні висновки...
    Кошики класні - ти вже колись схожі робила :) Але вони були з літніми яблуками, а ці - з зимовими!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,так,Алінко-тра робити висновки:)
      А кошики в мене колись були з грушами і з червоними яблучками...а в цих-що вже назбиралось:)

      Видалити
  7. Дуже гарні кошечки))) Краса неймовірна)))
    Одужуй)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,хоча в них нема нічого особливого...мабуть,їх чарівність-у їхніх розмірах :)

      Видалити
  8. Мила, я не поняла, это свечки? Трудности перевода понимаете ли...
    Оч. милые корзинки :) Киса- красавка :)
    Выздоравливай :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олюшка,нет,это не свечи-просто такие сувенирчики что ли...
      Спасибо,лечусь всеми доступными способами:)

      Видалити
  9. Краса!!!І кошики, і яблука на снігу-все краса!!!
    Видужуй!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,стараюсь...але,ти ж мене вчора ...чула)))) і чула,як я бухикаю....(

      Видалити
  10. Що це ти, дамочка, розслабилася, кахикаєш... Яблучка чудові наваяла, в мене десь такі зелені в закромах валяються :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Й сама не второпаю,як це я потрапила в таку халепу))))
      А зелених яблучок в мене ще не було,але я на них задивлялась;-)

      Видалити
  11. ЛЮдочка, ти куди пропала???? ПОвертайся!!!!!
    ялочка твої як справжні і в кошичках нагадують про літо ))) ну і що що сніг ))) всерівно нагадують )))
    ВИдужуй!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанко,я-лінивиця)))) нічого не роблю та ще й захворіла була...
      Дякую!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...