Прихильники

03.02.12

Листівка-розкладачка :)

Замовила у мене одна дівчинка-підліток зробити для подружки листівку на День Ангела.
Побажання були :щоб розкладалась листівка(вона,замовниця ,бачила мою попередню роботу), також вона сказала,що потрібно написати на листівці))),і щоб листівка була не надто об"ємною й з мінімальною кількістю прикрас ,бо листівка буде відправлятися поштою,а головною умовою було,щоб листівка була яскрава!
Ось що з цього вийшло:



Занадто простенька? А так:

...а от так:

Серединка :


По-моєму,непогано вийшло...))))

пс: я тут недавно отримала кілька нагород на адресу свого блога-обіцяю,скоро розберусь з ними й покажу їх )))))

21 коментар:

  1. Як класно!!! Молодчинка, гарно справилась!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Мар"яно! Дуже сподіваюсь,що Альонці листівка сподобається :)

      Видалити
  2. Така весняна, думаю Альонці сподобається!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені вона теж така весняна-і зелень і цвіт...надіюсь,що і Альонці і Люді,яка замовила цю листівку,моя робота сподобається:)

      Видалити
  3. Це щось надзвичайне! Дуже гарна листівка!

    ВідповістиВидалити
  4. Листівочка просто супер!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. Дякую за гарні відгуки!Мені приємно:)

      Видалити
  6. нічого собі - занадто простенька!!! Складненька, ще й яка! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,так-складненька,бо складається й розкладається))))

      Видалити
  7. а нагороди мене теж атакували... я вже другий день сиджу пост складаю))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і я все ніяк не можу з ними розібратися....

      Видалити
  8. О,Людочка, здорово получилось) Я тоже такую форму пробовала- но я ленивая(((Больше не хочу))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вікуля,я чесно тобі скажу:я була дуже проти робити листівку такого плану,але дівчинка дуже просила:) Бо мені якось вже не цікаво потім робити таке саме,як я вже колись робила))))

      Видалити
  9. Чудова ідея для відкритки, яку можна відправити листом!!!
    Відкритка така ніжна , квіточки надзвичайні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,я старалась дуже "не засмічувати" поверхню))) А квіточки мені ці самій дуже подобаються,а я все шкодувала їх куди-небудь примінити:)

      Видалити
  10. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  11. а я так ні разу щось і не попробувала цю форму ))) цікаво, але довго ))))
    а твоя листівочка як справжня рання весна ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанко,а я раз спробувала,та й була впевнена,що більше не буду таке робити-довго,як ти пишеше)))) Але,довелось ще одну таку зробити :)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...