Прихильники

30.01.12

Без слів,але від душі :)

Коли робила цю листівку,одразу вирішила,що ніяких написів на ній не буде-геть обмеження!))))
Листівку можна подарувати кому завгодно й коли завгодно,навіть-просто так...



Що до написів-я трошки обманула))) Фон проштамповано текстовим штампом від Штампувальні ,основа-перламутровий картон.

Ну,і наостанок кілька поетичних рядків:

Що значить кохати?...
Жадати, хотіти,
Тремтіти від погляду,
Доторку рук…
В обійми коханого впасти,
Й злетіти, й поринути знову
У прірву тих мук,
Солодких тих мук…

Відкрити коханню
І душу, і тіло
Віддати до краплі,
Не знать вороття,
Відкинути сором,
Забути про цноту,
Пірнути у хвилі
Жаги й забуття…

Не стримати стогін!
Не спати до ранку,
Вдивлятись у очі,
В обличчя твоє…
І вдячною бути
Вночі й на світанку
За ласки, за ніжність,
За щастя моє,
За щастя твоє…

25 коментарів:

  1. Ой какая прелестная открытка то! супер!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. ммм, який славний вінтажик!!!! краса!!! і вірш дуже сподобався!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О,я навіть зробила листівку в якомусь стилі?))))) Ніколи не задумувалась над таким)))

      Видалити
  3. Ага! То ти тепер вубше модна - стиль вінтажний опановуєш))))))
    Листівка самобутня сама по собі. Взагалі надписи на листівках - для лінивих: якщо пише на ній "З Днем народження" - то залишається всередині написати кому від кого)))) А тут доведеться комусь попридумувати, чим-то заповнити простір усередині))) Можна і віршем таким гарним - що завгодно можна!!!!

    п.с.: а у тебе є такий класний штамп???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,тіпа,да-я така модна:)
      Алінко,дехто взагалі хоче,щоб і всередині листівки був текст написаний...я такого не розумію...
      Так,я маю такого штампа!

      Видалити
  4. І гарно, і пристрастно, і який - завгодно привід можна знайти для такої листівки! СУПЕР!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,цю листівку можна подарувати до буд-якого свята....я думаю :)

      Видалити
  5. ОООО, яка краса!! Яка романтична і така ніжна - преніжна!!!! Дуже сподобалась!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) романтика присутня,так...Значить,буде листівка-валентинкою:)

      Видалити
  6. У тебе перша сотня назбиралася!!!! ;)

    ВідповістиВидалити
  7. Ой сьогодні одні ювілеї! Вітаю з першою 100 читачів!!!! Листівочка гарненька дуже ніжна і романтична!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та дякую! 100-це таке кругленьке число)))

      Видалити
  8. ммммм.. яка романтична картинка!! дуже мила листівка получилась!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та,це якийсь романтичний дух на мене,мабуть,найшов)))))

      Видалити
  9. Дуже гарно все поєднано! Клас!

    ВідповістиВидалити
  10. Людочка, а мені так подобається твій романтичний настрій!!! а в тому що він романтичний я і не сумніваюсь ;) таку красу і ніжність можна творити тільки відчуваючи все це ;)
    так сумбурно написала...але ти зрозуміла що я хочу сказати )))

    ВідповістиВидалити
  11. Як я вас розумію...чудово розумію... а себе-не дуже)))
    Оксанко,я ж в душі-романтик!

    ВідповістиВидалити
  12. Чудова листівка! Романтична! Мені сподобалися квіточки, і самі по собі і в композиції. А можна запитати, чиї то квіточки (бренд)? Збираюсь що-небудь придбати та не можу знайти до душі. А ці гарненькі такі!
    P.S.Вітаю з першою сотнею!

    ВідповістиВидалити
  13. Валентино,тут квіточки -не з одного магазинчика,то точно)))) Я купляла через інтернет,впевнена,що вони тайландські :)

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую, Міладо! Я бачила такі квіточки у багатьох майстринь, а от в тих магазинах, що я зазвичай купляю їх нема, ото й питаю...

    ВідповістиВидалити
  15. Людмила держи от меня наградку http://irinynca.blogspot.com/2012/01/blog-post_31.html

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...