Прихильники

24.01.12

Котяче :)

Дитя два роки просило: "Мам,ну вив"яжи мені шапку!...Мам!Вив"яжи! Ну,мам!!!! Ну,але ж ти...ну ,вив"яжи мені шапку!"...Але мамі було лінь))) ,або мама просто не мала бажання,або-не хотіла в"язати...або....
Нарешті вчора моя донька отримала бажане-таку шапочку,яку й вона просила:



Знаю,що на цьому фото не достатньо можна розгледіти всю красу))),але моделя більше не схотіла фотографуватися.
Шапочка була сьогодні виставлена на загальний огляд у школі і всім подружкам сподобалась))) А найголовніше те,що шапочка подобається замовниці))) й моя донька дуже задоволена))))

...а для Аліски шапочки нема,тому вона спокійнісінько собі завалилась спати :



Але,це крісло полюбляє не тільки Аліска,а й всі,хто хоче всістися за компом,тому,Аліску чемно попросили...піти геть)))
"Подумаєш...піду інше тепле місце собі знайду....О,чиї сапожки? Нічиї?Мої будуть!"-сказала нам Аліска(але ми її котячої мови ,звісно ,не зрозуміли) і завалилась спати далі...



Ось і казочці кінець,а хто дочитав,той молодець!)))
Бажаю всім гарного настрою!!!

13 коментарів:

  1. А Богданці дуже пасує !!!! така мила киця ))) і так відтіняє колір голубих очей!! кльово!!!
    а ти просто просто молодчина!!!!!! я бачу в тебе все нові і нові таланти )))
    Аліска в вас як королева )))

    ВідповістиВидалити
  2. забула написати )))
    тепер я знаю в кого можна собі просити шапку )))

    ВідповістиВидалити
  3. )))Ага,гарні,Алінко,а особливо той котик,що в шапочці)))

    Оксанко,в мене все можна просити)))),тільки чи я зможу виконати-ось в чому питання))))
    а Аліска в нас і справді по -королівськи така нахабна)))))

    ВідповістиВидалити
  4. Донечка красунька і шапочка їй дуже пасує!!!! Молодець мамуся!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Ой,Людочка,шапка-то какая!!!!!!!!!Я пищу))))))Обожаю котов) Эти ушки-ну круто)
    Я хоть шапки не ношу,но на красивые всегда заглядываюсь)
    Пы.Сы. Дочурка просто королевна!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую,Юля! Я таки -молодець))),бо я ту шапку нарешті зв"язала)))

    Вікуль,доця хотіла саме таку шапочку-з вушками,так що мамі прийшлось постаратися))))

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже гарна вийшла шапка!
    Мені теж знайома ситуація, коли моделі не хотять фотографуватися:))) На які тільки хитрощі доводиться йти:)))

    ВідповістиВидалити
  8. АГА, котячі пригоди які класні!!! Шапка просто неймовірна!!! І дуже личить власниці.

    ВідповістиВидалити
  9. Ой який позитивний запис!!!!! Донка просто красуня!!!!! Шапочка також суперова а про кицю вже й слів не підібрати:))))) Дякую за гарний настрій!

    ВідповістиВидалити
  10. Так,Людмилко,наші моделі не дуже охоче демонструють свої обновки)))

    Оля,дякую! Власниця довольна як ...котик)))

    Маруся,будь ласка!Я тобі дякую за гарні слова на мою адресу)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...