Прихильники

25.12.11

Новорічна АТС і проста листівка :)

Отримала від Олі Агрум вчора таку класну святкову АТСку))) ,яка прийшла не сама,а з купкою чудових подаруночків!


Оля,дуже тобі дякую! АТСка так мені подобається,а особливо той пряничний чоловічок:) !!!

А ще хочу показати вам таку простеньку листівку,яку я зробила :



Тут використано перламутровий картон червоного кольору,а він сам по собі вже-гарний))))
А білий фон навколо ялиночки проштамповано сріблястими сніжинками,але,на жаль,їх не видно на фото-фотографувала ввечері,бо вранці треба було листівочку відправляти :)
Гарного всім дня! ;-)

7 коментарів:

  1. Дуже гарна листівочка з ялинкою!!! І АТСка також гарненька, я свою ще чекаю від Олі :)))

    ВідповістиВидалити
  2. Рада, что тебе понравилось!!!!
    И открыточка классная. Я вообще люблю минимализм.

    ВідповістиВидалити
  3. вітаю з подаруночками!!! і листівка твоя гарненька!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. от не правду ти пишеш - проста листіка -це білий аркуш, на якому пише "З новим роком!")))) А у тебе там гарна ялиночка!!! ;)
    АТС цікава, вітаю!

    ВідповістиВидалити
  5. вітаю з чудовими подаруночками!!
    і листівочка твоя хоч і проста, але дуже гарна )) а сніжинки видно при збільшенні )))

    ВідповістиВидалити
  6. Дівчино, ти пошту дивишся? Відреагуй, будь ласка, на моє прохання! :)) Подарунка хоч?

    ВідповістиВидалити
  7. Листівка чудова, вітаю з подарунками і Святами!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...