Прихильники

18.12.11

Приємне здивування :)

Отримала неочікувано два пакунки з пошти :),а в них- купу подарунків і вітання з наступаючим святом Нового року!
Я приймаю участь в обміні новорічних листівок,який організувала Алінка.
Так от,до мене прийшла вітальна листівка зі Львова від Insolence



А ця чудова листівочка прийшла не сама,а з великою купкою подарунків!



Дякую тобі,Наталочко! Я вже другий день розглядаю твою листівочку й того ведемедика,що на ній))) і тішусь своїми подаруночками :)
От тільки сфотографувати гарно не вдалося-другий день за вікном-дощ і похмуро :(

Але це ще не все! Адже.я писала,що принесли мені два пакуночки:)
А це негаданно-нежданно мене потішила Олюшка своєю увагою!



Дуже дякую тобі,сонце!!!
Оцей малючок став нашим улюбленцем і всі його хочуть потримати в руках)))
Погляньте,який він маленький:


Олюшка взагалі в"яже такі класні іграшки! Зайдіть до неї й подивіться самі на тих чудиків! ;-)

Дякую вам,дівчата-і Наталі ,і Олюшці,що принесли разом зі своїми подарунками до мене море позитивних емоцій!!!!

6 коментарів:

  1. Класнючі які подаруночки!!!!Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  2. Ого! Скільки подаруночків тобі Наталя прислала!!! І листівка яка гарна!!!!

    А ведмежатко дуже миле ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Клас!!! які класнючі подаруночки!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Суперові подаруночки!!!! а ще так як вони несподівані то і радості набагато більше , правда?

    ВідповістиВидалити
  5. Так,дівчатка,подарунки завжди приємно отримувати,а особливо вони приємні,коли-неочікувані :)

    ВідповістиВидалити
  6. Добрался мишутка? УРА!!! Как это я пост пропустила? :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...