Прихильники

06.12.11

Виступаю і творю :)

Дівчата,я трохи випала з блогожиття,але не сиділа,склавши руки :)
По-перше,як я писала раніше,я співаю у народному аматорському хорі"Зоря", і наш хор приймав участь у всеукраїнському фестивалі патріотичної творчості "Червона калина",який проходив 1-4 грудня, і там посів почесне 1 місце -серед колективів!!!

А, по-друге,я тут в перервах між виступами й репетиціями ,трохи декупажила....
Мої нові роботи:


Пам"ятаєте мою пляшку "шампанського",яку в мене хотіли купити,а я не хотіла її продавати?...Так от,я ту пляшку все-таки продала,а той покупець замовив мені ще одну-таку самісіньку пляшку(щоб була з таким самим малюнком...) Прийшлось робити....
А ще дві пляшки в мене замовила інша людина


Дуже сподіваюсь,що цим людям сподобається моя робота:)
пс:фотографувала ввечері

17 коментарів:

  1. вітаю хор з перемогою!!! молодці!!!
    пляшечки кльовезні!! такі святкові!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Яка ж ти молодчинка-і співаєш, і декупажиш, створюєш людям святкову атмосферу своїм шампанським!!!
    А пляшечки ті я бачила "вживу"- повірте мені, на фото не можливо передати всієї їхньої краси і шикарності!!!
    Скоро Новий рік!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ой,Іринко,дякую,дякую! :)
    ....я ще й сьогодні виступала-на сцені обласного драматичного театру:)

    ВідповістиВидалити
  4. І я вітаю з паремогою!!! Співати в хорі класно))))
    А пляшечки - краса!!

    ВідповістиВидалити
  5. Молодці - і хор, і ти!
    пляшчинки гарні - новорічні...

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую,Юля! Дійсно, співати -класно...принаймні,мені це подобається :)

    ВідповістиВидалити
  7. Да,Алінко,наш хор взагалі-супер! :) І все -завдяки нашому керівникові!
    Пляшки,як писала Іринка,насправді гарніший мають вигляд,ніж- на фото:)

    ВідповістиВидалити
  8. і я колись співала в хорі ))) це справді класно, а ще й коли керівник суперовий )) Вітаю вас з перемогою!!!

    а пляшки твої просто чудо!!! таке враження що все намальоввно, ніколи б не подумала що це декупаж!

    ВідповістиВидалити
  9. бутылочки классные. я тоже купила такие салфеточки. Буду уже начинать декупажить

    ВідповістиВидалити
  10. Людочка, поздравляю с первым местом и заказами :) Красивыне бутылочки!

    ВідповістиВидалити
  11. Вытаю з перемогою! (я от думаю - може, я керівник поганий - в мене так харисти репетиції сачкують, що спасу нема :-(((().
    Тепер на святковому столі не місце іншим пляшкам, лише таким красивим! :-)
    Заходьте зп нагородами http://larisynya.blogspot.com/2011/12/blog-post_08.html

    ВідповістиВидалити
  12. Вітаю з 1-м місцем!!!! Пляшечки кльовезні, суперові!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Цікаво, де подівся мій комент, я тобі його писала давно. Супер! Молодчинка просто!!! А чого в тебе в комертарях стоїть " ваш коментар з"явиться після того, як його схвалять.." - ну щось таке - ти що, дійсно "схвалюєш" або "не схвалюєш" кожен комент??? Це в налаштуваннях блогу таке? Якось дивно...

    ВідповістиВидалити
  14. "Ваш коментар був збережений та стане видимий після того, як власник блогу схвалить його." - отаке пише щоразу. Може, його виключити? А?

    ВідповістиВидалити
  15. Оля,всі коменти я "схвалюю")))) й обов"язково додаю-це в мене такі налаштування.
    ....просто ,крім ваших коментів,мені ще пишуть всякі спами-буває на день-по кілька штук....тому я й "контролюю" ситуацію ;-)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...