Прихильники

29.11.11

Цілковита "бойова" готовність )))

Листівки-листівками....а на святковому столі повинні стояти "зігріваючі" напої у привабливому(при тому) вигляді! ;-)
Очевидно, на моєму столі в новорічну ніч будуть -оці пляшечки :



Сюжет вибрала не випадково- один з моїх улюблених)))) мультфільмів "Жив-був пес"
Пляшечки двосторонні :


Правду кажучи, пляшку шампанського вина у мене хочуть купити,але мені так шкода)))) з нею розлучатися- я спеціально зробила обидві пляшки в одному стилі,щоб вони разом красувались на святковому столі....мабуть,все-таки, залишу її собі... :)
До речі,я дуже задоволена своєю роботою! :)
А вам сподобались мої святкові пляшечки?

19 коментарів:

  1. прикольні пляшечки))))) А якщо ще на стіл покласти такі ж серветки? ;)

    ВідповістиВидалити
  2. )))
    Точно,треба кілька серветок залишити:) Буде прикольно :)

    ВідповістиВидалити
  3. Красота!!! Людочка, дуже сподобались!!!!
    Чесно, мені б навіть було швода відкривати ))) бо насправді вийшов шедевр )))
    і мульт цей теж з моїх улюблених )))

    ВідповістиВидалити
  4. Ой какие классные бутылочки сотворила!!! Красота, да и только!

    ВідповістиВидалити
  5. І я свої п'ять копійок вставлю ;)))
    Дуже і дуже гарнющі пляшечки!!!! Мені сподобались обидві!!! Хотіла запитати сніжок зверху чим робила? І ще скажу якщо просять продати то продай і собі ще одну зроби. Адже ми- творчі люди існуємо для того щоб приносити радість іншим і творити цю красу для когось(ну у всякому випадку це я така- мені приємніше дарувати і бачити щасливі і вдячні очі). Дуже гарні пляшечки!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Оксанко,зате яке естетичне задоволення від побаченого! ;-)

    Спасибо,Иришка ! Мне тоже они нравятся!

    ВідповістиВидалити
  7. Марусечка,дякую!
    Та мені теж завжди якось легше подарувати щось,ніж його продавати))))
    А "бурульки" зверху робила клеєвим пістолетом,а потім пофарбувала :)

    ВідповістиВидалити
  8. Молодець!!!Пляшки вже приготувались до Нового року як слід!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Здорово! Из таких бутылочек употреблять- одно удовольствие :) А потом, как в мультике- ЩАС СПОЮ!!! :):):)

    ВідповістиВидалити
  10. Так,Ірино,пляшки вже "готові" )))

    Да,Олюшка,точно после того,как эти бутылочки осушить,будет "щас споююю!!!" ))))

    ВідповістиВидалити
  11. Ой,знайомі серветочки;))))
    Я балдію від них.Ну і від твоїх шедеврів я просто в захваті!Так аккуратно зробила,так святково.
    Молодчинка.Мені б шкода було таку красу десь дівати....Думаю,в тебе ті пляшечки оселились на довгі роки вдома)))0

    ВідповістиВидалити
  12. Ой,Наталю,дякую! Ти вже так хвалиш мене))))
    Я вже й не знаю,яка доля саме цих пляшок-або залишаться у мене,або я все-таки їх продам :) а собі зроблю інші :)

    ВідповістиВидалити
  13. Талант! Дуже гарно, святково - ы мультик улюблений всіма:)) Думаю, можна продати, коли є покупці, а собі ще зробити. Таким чином - і досвіду більше буде (потренуєшся ще на кількох пляшках), і клієнти зі сторони з"являться (адже там, де їх будуть ставити на стіл, теж буде купа людей, і вони всі дізнаються про тебе!!!! Візиток додай до пляшок!) - ну і буде можливість придбати ще якісь матеріали додаткові, цього не буває забагато. Ну як, переконала?

    ВідповістиВидалити
  14. Оля,дякую за переконливі поради)))
    Просто дехто думає,що я творю заради грошей,а я,як бачите,працюю без усіляких там меркантильних зазіхань...а так-для душі ))))

    ВідповістиВидалити
  15. Дуже гарні святкові бутилочки, а іграшки будеш на ялинку робити?

    ВідповістиВидалити
  16. Олено,на жаль,іграшки на ялинку в мене в планах не передбачувані:)
    А от якийсь декор для оселі зроблю обов"язково! ;-)

    ВідповістиВидалити
  17. вот это я понимаю подготовка к Новому году!!!!


    Я тебе атс дарю, так что жду адресок ;)

    ВідповістиВидалити
  18. М-да...треба готуватись заздалегідь:)
    Дякую,Оля,за АТСку ! :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...