Прихильники

16.11.11

Дивне перетворення простих речей...

Була у мене дерев"яна простенька коробочка-пенал...
Дивилась я на неї,дивилась....вирішила,що вона(коробочка) повинна стати шкатулочкою :)
Будь ласка,результат :



Я нарешті все-таки))) освоїла двокомпонентний кракелюр!!! Ось хвалюся вам своїми досягненнями:



Гадаю,вам видно маленькі тріщинки на поверхні? :)
Взагалі,я своєю роботою задоволена-вийшло саме те,що я й хотіла.



Як думаєте,не соромно буде подарувати комусь цю коробочку-шкатулочку?

Покажу вам ще одну річ...поки вчилася кракелюрити,то перемучила кілька речей:)
Одна з таких "піддослідних"-флакон для рідкого мила :



Тут розміщено три квітки.Особливо з малюнками не старалась,так як, основною моєю задачею було зробити кракелюр :) Але, тріщинки тут ,на жаль, ледве-ледве помітні....
Та,думаю,це творіння в хазяйстві згодиться і в такому вигляді :)

...А новин на сьогодні більше нема!
Дякую,що завітали в гості!

13 коментарів:

  1. Яка ж ти молодчинка! Все щось робиш витворяєш. Дуже гарненько вийшло. А на рахунок подарувати- незнаю якщо людина таке оцінить то чому б і ні.

    ВідповістиВидалити
  2. Я мечтаю попробовать кракле, но пока это только мечты :) А ты умничка, хорошая коробочка получилась. Мне нравится!

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт. От ти і перевершила всі сподівання - добилася тріщинок!!! Все дуже акуратно, просто супер. Чому б не подарувати... Хочу запитати - ти затирала ці тріщинки? чим?

    ВідповістиВидалити
  4. Людмилко, мені тріщинки ледь-ледь видно, але думаю, що то все через якість фото...
    Шкатулочка гарна - дамська така! А чому її не можна дарувати? Можна, от тільки шкода розлучатися з такою красою - вона ж теж, як і ємкість для мила, може пригодитися у господарстві! ;)

    ВідповістиВидалити
  5. молодец! добила ты все же кракелюр :))) - можно сказать, положила его на лопатки!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую,дівчата!
    Може,й добре не видно на фото тих тріщинок-я затирала їх.....рум"янами))) Можливо,тому їх на фото добре й видно,але в реалі-вони видимі :)

    ВідповістиВидалити
  7. Ух ты, какие тут коробочки раздаривают :)Мила, замечательная получилась шкатулочка! Мне оч.нравится :)

    ВідповістиВидалити
  8. АчУмЄть)))
    Мені дуже-дуже подобається шкатулочка)))
    така ніжно-романтична....
    Молодець-ти боєць!Добилась-таки свого!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Олюшка,я её еще никому не подарила...так,подумываю:)

    ВідповістиВидалити
  10. Молодець, Людмило, що добилася того чого прагнула !!!
    Чудові роботи -і шкатулка, і флакон для мила ...Бажаю творчого натхнення і надалі!

    ВідповістиВидалити
  11. Ясно про рум"яна. Просто колір вийшов не дуже контрастний. Якби це було щось коричневе чи чорне - їх би було крепше видно :)) Це дивлячись, що задумувалось. А так суперово!!!

    ВідповістиВидалити
  12. коробочка така мила і романтична ммммм!!!
    а флакон для мила..... не в порівнянні з тими, що продаються!!! красота !!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Ой,Наталю,не перехвалюй!)))

    Ірино,давай вже ти таке починай робити)))

    Оля,я не хотіла робити тріщинки темні-то так задумано:)

    Мар"янко,дякую! Ну,так...тепер буде прикрашати ванну кімнату :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...