Прихильники

30.10.11

Трояндовий настрій :)

Я сьогодні до вас -з декупажем....продовжую експерементувати))))
...якось з одного застілля я забрала порожню пляшку від коньяка-ну,дуже вона мені сподобалась)))) (а коньяк-ні,я його не люблю) Десь два місяці вона в мене стояла-стояла....аж поки я не добралась до неї...
От такою "дівчачою" мені захотілось бачити цю пляшечку:



Чомусь на фото вийшли дуже яскраві кольори на пляшці,насправді вона не така:)
З іншого боку-такі самі троянди.
Випробовувала тут своє нове придбання-акрилові фарби))),але щось вони мені не сподобались....от зелений колір такий негарний,правда?...
Але,в цілому,я своєю роботою задоволена! ;-)
пс: особлива подяка Алінці Ladybird за лак для декупажу ;-)

Дякую,що заходите в гості!

14 коментарів:

  1. Ого! яка краса!!! Уявляю, як ця пляшчина з чимось смачненьким))) прикрашає романтичний вечір або дівчачі посиденьки... Ти молодець!

    ВідповістиВидалити
  2. :) класно ти з бутилкою))) а чого таке добро має бути викинутим зі столу)))) зато он яка краса!!!! дуже сподобалась!!! трояндочки дуже милі!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже класна пляшка! І така весело-яскрава! Дуже мені подобається!

    ВідповістиВидалити
  4. Ага,Алінко-можна туди щось добреньке налити та й смакувати в колі подружок ;)

    Так,Мар"яно-все,що подобається, треба забирати з собою-може пригодитися))))
    пс: бачили б ви,як на мене косо дивились люди,що я зі столу пляшку в сумочку ховаю)))))

    ВідповістиВидалити
  5. Оля,дякую! Але,пляшка насправді спокійно-рожево-зелена))) А на фото -якась яскрава така)))

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже цікава пляшечка вийшла! І фарби гарні, якраз доречні! А от із кришкою я б щось зробила... Якось вона своїм золотавим блиском відрізняється від такої романтичної, гарнюньої пляшечки ;)))

    ВідповістиВидалити
  7. Не знаю,Людмило....я навмисне кришку не чіпала,бо вона мені й такою подобається:)та й "в житті" вона вже й не така блискуча,як на фото :)
    ...ні,кришку я залишу такою,якою вона є))))

    ВідповістиВидалити
  8. ЛЮдочка, пляшка вийшла чудовою!! навіть тепер яик не повертається назвати її пляшкою, більше схоже на вазочку таку ніжну і романтичну )))
    мен все подобається ))

    ВідповістиВидалити
  9. Вау,просто неймовірна робота!!!!!!!!!І мені всі кольори сподобались!!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Людочка, бутылка классная получилась. Мне так розочки эти понравились! А что, для декупажа нужен какой-то особенный лак? Я покрываю обычным акриловым на водной основе.

    ВідповістиВидалити
  11. Оксаночко,дякую! Я думаю,можна в неї наливати якесь вино(на приклад,я робила з пелюсток трояндових) чи наливку якусь))))

    Дякую,Іванко! А мені чомусь зелений не дуже сподобався))))

    Людмилко,тобі теж дякую за відгук!
    Я не знаю,якими можна лаками ще користуватися,але мені Алінка привезла "лак для декупажу"-так,спеціальний:)

    ВідповістиВидалити
  12. Привіт! Ну ти молодчина! Таку пляшку забамбурила! В мене точнісінько така лежить в шухляді, чекає своєї долі... Історія її появи майже як у тебе, ну дуже вже вона мені сподобалась :)) І формою, і кришкою золотою... А фарби - нормальні фарби, якщо не підходить відтінок - їх можна (і треба!) змішувати між собою, добитися можна практично будь-якого відтінку. Лак підходить і простий акриловий, на водній основі. Удачі!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Молодець, Людмило!!!
    Так вправно "справилася" з тією пляшчиною.Дуже гарно вийшло!!!
    Згідна з Оксаною, що пляшка в такому вигляді нагадує вазу

    ВідповістиВидалити
  14. Оля,дякую-мені дуже важлива твоя думка ;-)
    Я знаю,що фарби можна змішувати:),але,всеодно,мені цей зелений не до вподоби)))))

    Ірино,не така вже я й молодець))) Не знаю,чому ця пляшка вам вазу нагадує? ;-)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...