Прихильники

18.10.11

"Кексики"

А в мене зробився такий "кексик"- листівка :


Так мені сподобалось "випікати" цю листівку,що захотілось ще щось таке зробити....і з"явився ще й "шоколадний кексик" :)


...кажуть,до чоловіків приходить Муза ,а до жінок-....Музик? )))))
.....Тут якось один Муз до мене заходив))) з коробкою цукерок(дуже смачні цукерки були) Цукерки з"їли,а коробочку я забула викинути одразу...Знаєте,до чого я все це веду?)))
А придивіться:з чого "шоколадна глазур" на шоколадному кексику?....А з тої бумажки,якою накривають цукерки в коробках-вона така об"ємна й пахнюча)))) От такі-то пироги...от такі-то... кексики



Бажаю всім гарного настрою!
Дякую,що заходите в гості!

19 коментарів:

  1. ой,що то робиться...віртуальні кексики мені захтілось поласувати)))
    гарні і такі аппетитні!

    ВідповістиВидалити
  2. і я хочуууу, які смачні. і музу респект!

    ВідповістиВидалити
  3. Прикольно ! Кексики, як справжні , ще й пахнуть шоколадом !!!Справді, аж хочеться надкусити :)

    ВідповістиВидалити
  4. оооо! то в тебе не просто вони апетитно вигялдають, ще й апетино пахнуть :) ммммммм!!! теж захотіла кекса!!! треба попросити чоловіка, щоб по дорозі з роботи купив ....

    ВідповістиВидалити
  5. )))
    Дякую!!!!
    ...коли настрій гарний,то й роботи виходять привабливі:)
    ...а коли душа співає,то й хочеться творити! :)

    ВідповістиВидалити
  6. Вибачте,що одразу не відповідаю-в мене якісь проблеми з додаваннями коментарів,то пишу вже,коли получається))))

    ВідповістиВидалити
  7. я б першого понадкушувала...
    п.с.: а мій настрій не сприяє творчості(((

    ВідповістиВидалити
  8. Людмилко, яких смачних кексиків напекла! ;)))

    ВідповістиВидалити
  9. Класна ідея!!!!
    Заходь за нагородкою http://ivankarab.blogspot.com/2011/10/blog-post_21.html

    ВідповістиВидалити
  10. Людочка, дразниш смакотою )))
    залюбки б такою смакотою поласувала ))
    вони в тебе як справжні вийшли )))

    ВідповістиВидалити
  11. Іванко,дякую за нагородку!

    Ой,дівчата,вже розхвалили мене)))) Але,дуже приємно,що вам сподобались мої роботи :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...