Прихильники

16.10.11

Всім - привіт!

Дівчата, цілий тиждень в мене температура(
Осіння хандра якась находить- нічого не твориться...
Правда,закінчила в"язати одну річ на цьому тижні-скоро покажу вам:)
А сьогодні робили з Богданкою трюфелі ))))



Знаєте,з чого вони зроблені? )))
Ми взяли пачку "Малютки",яку не схотів їсти мій маленький племінничок Владик,який недавно разом з мамою гостював в нас))) , додали масла,цукру, какао.Замісили.Викачали у формі трюфельних цукерок,обкачали у вафлі. Все. Вийшло дуже смачно!
...а ще мені прийшла така кумедна АТС від Насті-Germes -з Москви:)


От такі новини в мене на сьогодні!
Дякую,що заходите в гості!

14 коментарів:

  1. які смаколики!!!!!!!!!!!!!!! ти молодчинка, з температухою ше кулінариш :)
    виздоровлюй!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Мабуть, вже не залишилося жодного трюфеля...
    Смішна АТС поповнила твою колекцію ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую,Мар"яно!

    Алінко,на даний момент трюфелики ще залишились))))

    ВідповістиВидалити
  4. Трюфельки "Прощай, талия!")))
    выглядят конфетки очень аппетитно, и вкус, думаю, соответствует:)

    ВідповістиВидалити
  5. Блин,вместо ЛюДа,написала ЛюБА) Прости,Людась)))) С утра погода пасмурная...весь день спать хочу,глаза не раззявлю))))

    ВідповістиВидалити
  6. Молодец, наверное вкусно получилось :)

    ВідповістиВидалити
  7. Чудові трюфелі!!! Ням-ням!!! Не хворій!

    ВідповістиВидалити
  8. и я хочу сладостей... раздразнила, пошла пить молоко с булкой и медом. А ты не болей, а давай начинай хвастаться новыми изделиями

    ВідповістиВидалити
  9. Людочка, видужуй!!!!! бери теплий чайок з медом, смачнющі трюфельки і лікуйся ;)

    п.с. я тобі вже все вислала ;)

    ВідповістиВидалити
  10. Дівчатка,всім дякую за підтримку й гарні слова!

    Оксанко,я вже з нетерпінням чекаю...ура!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Які труфелі апетитні! Людмилко, видужуй!

    ВідповістиВидалити
  12. Яка смакота!!!! Так захотілось, я також такі роблю і дуже люблю!!! Людмилка видужуй уже, хватить хворіти!!!

    ВідповістиВидалити
  13. А трюфельки справді смачні - мені вдалось їх покуштувати :) І вино з пелюсток троянд-суперове:)))
    Молодець, Людмило- ти справжній кулінар-винороб!!!!
    А ту осінню хандру жени ГЕТЬ !!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...