Прихильники

12.10.11

Три нагороди :)

А у мене є три нові нагороди))))
Дякую за них Алінці Ladybird








Умови:
Подякувати тому,хто передав нагороди
Передати нагороду 7 блогам
Написати 7 фактів про себе

Значить...напишу ще 7 фактів зі свого життя-"зимових":
1.Найулюбленіше моє свято-це свято Нового року!
За всі роки,скільки себе пам"ятаю,у нас завжди -жива ялинка. Запах хвої, мандаринчиків,морозу....Клас!
2. Додаючи до попереднього пункту,констатую окремий факт: ми завжди прикрашаємо ялинку 31 січня ! І ні днем -раніше!...бо так-цікавіше)))

3.Готуючись до свята Нового року, я люблю прикрашати свою оселю: вирізаю сніжинки з паперу,розвішуючи їх скрізь,де можна...на вікна чіпляю гірлянди електричні...створюю композиції з ялинових гілок і ялинкових прикрас...

4.Я люблю готувати.Так,люблю і вмію)))
Різні салати-мій,мабуть,коник)Обожнюю випічку-торти,кекси, булки,печиво..Також полюбляю готувати різні страви з мяском і рибою...
На новорічному столі-обов"язково святкове меню,якісь особливі ,вишукані страви,які готуються лише на свято. Салат "Олів"є" теж присутній :)Обов"язково повинен бути гарно сервірований стіл,на якому обов"язково повинні бути свічки...
За традицією,на новорічному столі в нас має бути 12 страв)))) Мене так мама навчила :)

5.Я люблю дивитися через вікно,коли йде сніг-густий і лапатий...Дивишся вгору на падаючі сніжинки,а здається,що вони падають...знизу...)))Краса!

6.В дитинстві я дуже любила кататися на ковзанах!!! Можу заявити: я прекрасно на них стояла!Вміла виписувати всілякі кренделі,катаючись на них)))
Одного разу,десь в 2 чи 3 класі, я гепнулась...нога почала боліти...але я продовжувала вештатись по двору...потім ще мама відправила мене в магазин по щось...мене вже туди везли на санках друзі))) Прийшовши додому,виявилось,що нога посиніла й напухла...Але я намагалась вдавати,що мені не боляче...На другий день мені наклали гіпс,бо у мене,як виявилось,стався перелом:)
...після того випадку,я всеодно ще довго каталась на ковзанах кожної зими...
Шкода,що зараз мені заборонено цим ділом займатися:)...

7.Люблю зиму-коли багато снігу,морозець потріскує...а вдома-затишно й тепло...

Передаю нагороди таким блогам:

скарбничка зірочки :)
Пшеничная Мария
Agrum
Dreams in the work
my little scrap world
Веселые скрапники
Мои маленькие скраповые радости.....и не только

Дівчатка, забирайте нагороди в свої блогобудиночки, і ваше право: передавати їх комусь чи ні :)

Дякую,що заходите в гості!

9 коментарів:

  1. і сміх і гріх))) пункт №6...
    Як я тебе розумію - я теж все те люблю!!! А прикрашання ялинки 31.12 у нас завжди припадало на пізній вечір - люди вже дивляться концерти всякі, а ми прикрашаємо ялинку, стіл накриваємо... Так класно було нам всім разом!!! А ще ми ж завжди тапочки ставили під ялинку - Дід Мороз нам приносив подарунки туди...
    ...а сніжинки! І вирізані, і лапаті - скільки радості від них!
    А я ще любила штучно падати у сніг))))

    ВідповістиВидалити
  2. Да,Алінко...приємно згадувати))))
    ...я "штучно" в сніг не падала,але колись,в класі 11))), бігала по парку,де було снігу-майже по пояс))))Було весело!

    ВідповістиВидалити
  3. дякую за нагородку!!!
    які класні зимові цікавинки про тебе!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Людочка, спасибо огромное за награзки. Мне очень приятно. :)
    А еще ты так классно описала новый год, зиму со снегом и елочкой! После сегодняшнего дождя не верится, что новый год таки придет.

    ВідповістиВидалити
  5. Люда, СПАСИБО, очень приятно всегда это дело!:)) Отдельное спасибо за разрешение не передавать, может и воспользуюсь:)))

    ВідповістиВидалити
  6. дякую сонечко за нагородки ))))

    цікаво прочитати про твої новорічні фактики )))
    а ми ялинку на Миколая ставили ))) хоча подаруночки він нам всерівно кладе під подушку, і смаколики всякі готуємо, а 12 страв на Різдво....
    хочу свята )))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...