Прихильники

08.10.11

Осінній настрій

Осінь фарби готувала,
У відерця наливала.
Змішувала, чаклувала,
Потім все розфарбувала.
Придивіться, все довкола
Стало різнокольоровим!

...попросила мене мама зробити їй якусь підставку для олівців і ручок(мама моя вчитель математики й до неї часто приходять учні на додаткові заняття:) )
А тут якраз попала під руку використана баночка з-під оливок)))
Я її трошки задекупажила,і -ось результат:

Прикро, але фото не передає привабливості ))) цієї роботи....або,я не вмію через фото передати цієї краси :)

пс: дівчата,відклала свого рушника, бо в"язала одну річ, яку згодом вам покажу :)

Бажаю всім гарних вихідних! Дякую,що заходите в гості ;-)

11 коментарів:

  1. :) Дякую,Аня!
    ...я поки що вчусь)))

    ВідповістиВидалити
  2. О,як класно! - і баночка, і серветка знайшли себе у цьому світі)))
    Мамі понравилось?

    ВідповістиВидалити
  3. )))
    Алінко,дякую тобі за гарну серветочку ;-)
    На диво,мамі навіть сподобалось-хоче ще одну таку(нащось) :)

    ВідповістиВидалити
  4. Не просто -гарно, а дуже ГАРНО !!!
    Молодчинка -я теж такого хочу :)))

    ВідповістиВидалити
  5. Люда,карандашница получилась очень интересная - осенний сувенир на рабочий стол)))

    ВідповістиВидалити
  6. дуууууууууууже гарно!! така осіння-осіння баночка!

    ВідповістиВидалити
  7. Молодчина! І тема осіння така зараз актуальна!

    ВідповістиВидалити
  8. твої нагороди тебе чекають тут:
    http://bedryk.blogspot.com/2011/10/blog-post_09.html
    ;)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...