Прихильники

16.09.11

Флешмоб від Марії-marusya-dv

1 Солодке чи кисленьке?

Звісно,солодке))) Так,я люблю солодке,хоча й стараюсь не зловживати)
В основном,я люблю молочний шоколад і тортики домашнього(і свого) приготування.

2 Обновити гардероб чи скрап запаси?

На даний момент-не роздумуючи-обновити свій гардероб! 100 %
Останнім часом зовсім себе не балувала якоюсь обновкою,зате поповнювались мої скрап-запаси)
А тут прийшлось вийти"в люди",то й виявилось-як банально це не звучить-що в мене нема що вдягнути)))

3 Відпочинок на гірськолижному курорті чи на теплому морі?

Так,як моє здоров"я не дозволяє і мій лікар))) мені забороняє кататися на лижах,ковзанах і т.д.,то я обираю відпочинок на морі-однозначно! Для мене більше користі буде від плавання і сонячних ванн)

4 Туфлі на підборах чи спортивне взуття?

На підборах ходити не можу,хоч і дуже хочеться(див.попередню відповідь) Тому в мене все взуття -на низькому ходу,але не в спортивному стилі:)

5 Золота каблучка чи дорогий парфюм?

Не знаю...Взагалі,я люблю прикраси,зокрема-каблучки...Мені навіть більш до вподоби срібло(це мій метал)Але...виберу дорогий парфюм.Як казала одна актриса: в жінки обов"язково повинні бути дорогі парфуми і дорога білизна)))


От такі от справи:)
Хто бажає отримати від мене пару питаннячок? ;-)

10 коментарів:

  1. Цікаво було прочитати відповіді !!! А якщо не секрет, які проблеми у тебе зі здоров'ям ? Бо у мене також лікарська заборона носити підбори і табу на будь-які активні відпочинки-вчинки ( у мене 2 поясничні грижі).

    ВідповістиВидалити
  2. цікаво було дізнатись про тебе новеньке )))) а особливо вразило фото!!!! я теж колись закінчувала музичну школу(хоча ті роки навчання мені дались так тяжко...навіть був період що я кидала школу...а на випускному плакала за нею ) )) а потім через роки дватри ми віддали піоніно знайомим, в мене було Білорусь чорна....і я тепер тааааак жалію ((( все частіш якість такі моменти напливають що хочеться сісти і просто пограти для себе....))

    ВідповістиВидалити
  3. И я за парфюм душу продать могу))))))

    ВідповістиВидалити
  4. Марія,дякую за питання)
    Ну,не такий вже це секрет...але писати про це не хотілось би:)

    Оксано,мені теж інколи хочеться пограти для душі(чомусь дуже не люблю грати для когось "на замовлення)
    Ф-но в мене "Україна" і я його нікому не продам,хоча вже було маса пропозицій-купити його .

    Вікуль,парфуми-це обов"язково!)))

    Оля,приєднуйся!Для тебе запитання:

    1 Шоколад чи фрукти?
    2 Квартира чи власний будинок ?
    3 Кіт чи собака?
    4 Художня книжка чи модний журнал?
    5 Зелений чи червоний ?

    ВідповістиВидалити
  5. Ну,давай,Алінко! Тобі питання:
    1 Новий рік чи День народження?
    2 Морозиво чи яблука?
    3 Літо чи зима ?
    4 Спідниця чи штани ?
    5 Вишиті листівки чи вишиті картини? :)

    ВідповістиВидалити
  6. ой, нравится мне этот флеш-моб!
    можно мне вопросов?

    ВідповістиВидалити
  7. Звісно,Анна)))
    Ось питання:
    1.Чай чи кава?
    2.Літо чи зима?
    3.Шоколад чи апельсини?
    4. Книжка чи фільм?
    5. Чорне чи червоне?

    ВідповістиВидалити
  8. какие интересные вопросы, прямо в точку) Спасибо!
    http://anna-handmade-stuff.blogspot.com/2011/09/blog-post_13.html

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...