Прихильники

23.09.11

Листівка й нагороди

Листівка-сукеночка))) Простіше не буває)



Використала залишки паперу.Квітка саморобна,листочки хтось мені з дівчат надіслав)
Дешево й сердито,як кажуть)))

А ще на днях я отримала нагороди від Шуні



Дівчата,в кого нема таких нагородок-заберіть собі!
За умовами,треба 15 блогам передати ці нагороди,але я останнім часом(близько двох тижнів) маю проблему в блозі з додаванням коментарів(((( Не знаю,чому вони не додаються? (вибачайте,що не коментую ваші чудові роботи) Тому,мені проблематично передавати кожному окремо ці нагороди)))

7 коментарів:

  1. А мені подобається така простота ! Ніжно і гарно !

    ВідповістиВидалити
  2. мені ця сукеночка чомусь нагадала Октоберфест))))
    Дуже приємний салатовий колір ;)

    ВідповістиВидалити
  3. і мені дуже подобається така листівочка ))) погоджуюсь з Алінкою, справді схоже на отих панянок з Октовберфесту )))

    ВідповістиВидалити
  4. на тобі ще нагородку :)
    http://bedryk.blogspot.com/2011/09/100.html

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую,дівчата!
    Як на мене,то цю сукеночку можна вдягти й на Отоберфест,й на День народження...))))

    Алінко,дякую за нагороду! Біжу забирати :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...