Прихильники

11.09.11

Як я бралася за старе... ))))

Кілька років назад купила схему рушника,який мені дуже припав до душі...й одразу ж захотілось його вишити( навіть не питайте : нащо?....не знаю-нащо він мені здався:) )
От сподобався-і все!:)

Так от...почала вишивати ...а потім закинула цю вишивку "в довгий ящик",де вона й провалялась десь років три,якщо- не більше)))
А це на днях дістала цього недошитого рушника та й вирішила завершити почате...
От стільки було вишито(фото нікудишнє-вибачте,але обсяг роботи видно)



І що ви думаєте? Мене вистачило лише на два вечори))))А ось і результат:


Мдааа....
пс: шкода ж викидати)))-прийдеться дошити))) Тільки питання в тому: коли???

Гарного вам вихідного дня!
Дякую,що завітали!

18 коментарів:

  1. Дуже гарний рушничок!!!!!!
    Натхнення тобі)))))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Людмила, очень красивый рушник получается!!!
    Нужно обязательно закончить)))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую,Іванко!Так,натхнення нема-нема й роботи))))

    Ольга,дякую! Мені теж подобається цей рушник.Буду намагатися дошити якнайшвидше:)

    ВідповістиВидалити
  4. Людочка, рушник дуже і дуже гарний і так акуратненько!!! Ти молодець!!! Мусиш цю красу закінчити!!! Натхнення тобі і головне бажання!!! Я налаштовую тебе на вишивку!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Такая прелесть получается! Ах, мне бы такой :)

    ВідповістиВидалити
  6. В мене теж деякі "довгобуди" завалялись .Теж не знаю,чи я їх докінчу колись чи ні .
    Бажаю , щоб ти все-таки довишила цей рушничок-він ,справді , такий "приємний"...

    ВідповістиВидалити
  7. Ой, Людочка, рушнычок просто замечательный. Я так люблю такие колоритные вещи! Ты обязательно дошей его. Вот увидишь, когда-нибудь он тебе пригодится.

    ВідповістиВидалити
  8. Дівчата,я й не думала,що когось це зацікавить! Дякую вам за підтримку й настановку!))))
    пс:доведеться довишивати:)

    ВідповістиВидалити
  9. звичайно ж доведеться!))) А нащо ж тобі якісь тягарі з минулого???

    ВідповістиВидалити
  10. Людочка, рушшник дуже і дуже гарний виходить! Бажаю побільше натхнення і шидких хрестиків, щоб завершити цю роботу! А такий рушник завжди буде у нагоді;)

    ВідповістиВидалити
  11. Людочка, обов"язково мусиш довишивати!!! тим быльше що ти стыльки вишила за два вечори!! дуже гарно виходить!!
    а рушничок обов"язково пригодиться ;) донечка підростає .... ;)

    ВідповістиВидалити
  12. як гарно!!!!
    обовязково закінчуй вишивку!!!!! :) як тільки є час і натхнення!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Ех,Алінко....в мене ще два тягарі в тумбочці лежать)))) й чекають свого зоряного часу))))
    Так,треба позбавлятись цих "тягарів")

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую,Людмило!
    В мене вже два рушника вишитих просто так лежать))) Одним -більше,одним-менше... )))

    Да,Оксанко,комусь
    пригодиться,надіюсь! Дякую!

    Дякую,Мар"яно! ...справді-головне,щоб натхнення находило,а час я знайду вже)))

    пс: обіцяю показувати час від часу результати своєї праці!

    ВідповістиВидалити
  15. Очень красивый рушник, и масштабы вышитого за 2 вечера впечатляют! Я вот тоже планирую в ближайшее время выложить у себя в блоге 3 вышивальных долгостроя, может так закончу их к Новому 2012 году....)))

    ВідповістиВидалити
  16. Як на мене,то обсяг вишитої мною роботи за тих два вечори й не дуже-то й маштабний))))
    Просто,находить щось-й зовсім не вишивається...така халепа))))
    А якщо вишивати регулярно хоч потрошку,то я би вже давно його вишила:)

    ВідповістиВидалити
  17. Флеш моб:
    1 Солодке чи кисленьке?
    2 Обновити гардероб чи скрап запаси?
    3 Відпочинок на гірськолижному курорті чи на теплому морі?
    4 Туфлі на підборах чи спортивне взуття?
    5 Золота каблучка чи дорогий парфюм?

    ВідповістиВидалити
  18. Получается абсолютная прелесть и шедевр!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...