Прихильники

29.09.11

Про нагороди ) і про 7 фактів :)

Отримала нагороду від Алінки Ladybird


І ще- одну нагороду від Марії marusya-dv


Дуже дякую вам,дівчатка,за нагороди! Мені приємно!
Я вже писала,що маю проблеми з інтернетом,тому не зможу особисто всім передати нагороди...
А ще треба(за умовами) написати 7 фактів про себе..Я вже якось деякі факти писала про себе...але,можу ще пару підкинути))) :

1.Одного разу я виступала на сцені й грала у виставі))) Це була казка-феєрія "Трава бажання" і я там грала ...суничку)))


2.Одного разу я вирішила,що мені потрібно навчитися їздити на автомобілі...
Спроби виявились вдалими-я їздила на...ГАЗ-53 )))


3.Одного разу я виходила заміж, народила доньку та й розлучилась через деякий час...
Але,що не робиться,то все-до кращого!


4.Одного разу мені сказали,що дають мені 1-ий клас і я буду їх навчати...
Але,на 1 вересня мені повідомили,що так,як я надто молода,то клас віддають вчительці-пенсіонерці...
Відтоді в школі я більше не схотіла працювати...)

5.Одного разу я була на весіллі тамадою))))
На скільки мені було відомо,всі гості й молодята були мною задоволені)))

6.Одного разу я зареєструвалась на сайті знайомств)))
Кавалера не знайшла,але знайшла собі друга :),а з сайту того пішла...

7.Одного разу я стала "помилкою лікарів" й за це мені дали 2 групу інвалідності.
Але,нехай це залишається на їхній совісті...А я всеодно-найкраща! ;-)

Дівчатка,любіть себе-такими,якими ви є! І буде вам щастя! ;-)

6 коментарів:

  1. Сонечко, з Днем Ангела!!!! бажаю щоб твій охоронець завжди допомагав тобі в житті ;)
    радості тобі, щастя, здоров"я, удачі, тепла, ніжності, кохання, і всього самого чудового!!!!
    рада що знаю тебе хоч і віртуально ;)
    і дякую за нові фактики про тебе ;)
    а я вчила перший клас...і так до них прв"язалась що потім дуже плакала коли прийшлось розлучатись...але напам"ять ві них маю купу малюнків з побажаннями )))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую,Оксанко!
    Перший клас мені не довелось навчати,але я вчила третій))) А ще була в садочку-вихователем якось :)

    ВідповістиВидалити
  3. То, мабуть, найвища мудрість - любити себе та інших такими, які вони є! Але, на жаль, ми завжди намагаємося щось змінити, і часто буває, як у приказці "Лицом к лицу - лица не увидать. Большое видится на расстояниье"...

    ... а я одного разу навчала 6-Б клас))) на практиці. І навіть вечір їм організувала)))

    ВідповістиВидалити
  4. Привіт. Цікаво, ясно, але щось мене насторожує те, що більшість фактів з депресивним відтінком. Дорогенька, що це ти таке згадуєш? Прости їм всім і відпусти на всі 4 боки. Хай щастить!

    ВідповістиВидалити
  5. Да,Алінко,любити себе треба,але яка це нелегка праця :)

    Олечка,мабуть писалось під нехороший настрій) і так вийшло...але ж воно є(було) в мому житті-уже не вирвеш,як сторінку з зошита...

    ВідповістиВидалити
  6. Приємно було почитати, дізнатись нові факти :))) А ще хочу привітати з днем АНГЕЛА !!!! Всього тобі найкращого!!!! Хай ангелочки тебе завжди оберігають!!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...