Прихильники

31.08.11

Називається: не було чим зайнятися )


Продовжую шокувати))) публіку своїми декупажними роботами...
А що? Я тільки-но починаю освоювати цей вид мистецтва :) Так що,як говорять: не засуджуйте надто суворо :)
Прикрасила свою щітку для розчісування волосся :



А це-перша ,оформлена мною,дощечка :


Мені дуже подобаються задекупажені речі! Але я дійшла висновку,що цим речам надають краси гарні серветки, фарби,лаки...тощо...)))
А так,як я "его слепила из того,что было",то в результаті "ми маємо те,що маємо"...
:)

6 коментарів:

  1. а мені сподобалися твої витвори, і зовсім ти мене не шокувала! ;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Прикольно, я ще ніколи такого неробила. Але на мою думку я іще добавила б деталі які виходять за межі або до цієї роботи домалювати контур типу обводка по краю не малюнку а щітки наприклад. Але це моя думка :)) На щітку наприклад можна глітером крапочки по контуру або просто обідок. А так класно!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Та я би теж додала б якихось "родзинок",але,на жаль, поки не маю-чим))))
    Дякую,що не закидали мене гнилими помідорами)))
    пс:вони б(помідори) всеодно не долетіли до мене! :)

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарні роботи, особливо-розчіска-така гламурна !!!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую,Іринко!
    Розчіска стала ще гламурнішою))))- я її покрила глітером :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...