Прихильники

15.08.11

Апатія......


Шось останнім часом нічого не витворяється у мене...якась апатія до всього...а від рукоділля взагалі нудить))))) Абсолютно нічого не хочеться робити\творити...
Ось баночку від кави прикрасила декупажем:



Не ображайтесь,що не коментую ваші роботи :) Я все переглядаю,але от тільки не пишеться мені....

пс:
для підняття настрою(собі і вам) : кажуть,на найбільшому ліжку буде мало місця для двох,якщо один з тих двох-кіт)))) Це-точно))) Аліска моя,як прилізе вранці до мене на ліжко,то краще вже вставати,ніж відсовуватися від неї))))

15 коментарів:

  1. Так, твій настрій до осені готуэться!!! Відбій хандрі!!!! Суперова баночка вийшла!!! Така сонячна!

    ВідповістиВидалити
  2. Люда, это ничего, такое время просто, ненадолго:) Не хочется ничего делать, полентяйничай, соскучься, а так как захочется что-то, руки зачешутся и опять пойдёт:) Всё будет хорошо:))

    ВідповістиВидалити
  3. )))Дякую,Мар"яно!
    ...а що вже буде восени?депресія? )))))мдаааааа.....

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую,Альона!
    Ти,певно,маєш рацію- треба всі свої талмуди поховати,щоб на очі не траплялися...а потім... а потім ,може,щось і зміниться:)

    ВідповістиВидалити
  5. Баночка зовсім на "депресивну" не подібна :-) А от з котами в мене зовсім біда: такууууууу алергію маю - зразу плачу :-( В свекрухи два коти - уявляєте як я там почуваюсь? :-)

    ВідповістиВидалити
  6. Ларисо,то баночка сама по собі)))),а я-сама по собі))))
    Алергія на котів-це недобре!(((
    А я взагалі котів не любила й "не переварювала" як кажуть,але добра душа))) Алінка(моя сестричка) привезла кошеня додому й поставила перед фактом:буде жити в нас!....
    А тепер і не уявляю,як без цієї морди котячої можна жити?)))Уже 8 років у нас живе:) і спить на ліжку:)

    ВідповістиВидалити
  7. Людочка дипресію -геть!!!! Баночка дуже гарна вийшла і так акуратненько. А котик ваЩе суперський!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Гарна баночка вийшла, вся така калинова )))
    Людмилка, тимчасова творча криза з часом минеться, просто спробуй те, що раніше на пробувала, або нічого не роби, прогуляйся, зустрінься з давніми друзями... Зате потім з якою насолодою ти будеш щось творити!;)))

    ВідповістиВидалити
  9. яка колоритна баночка!!!! клас!!!
    а настрій то таке!!! скоро буде хороший!! і натвориш красоти :)

    ВідповістиВидалити
  10. Хорошая баночка- всякую мелочевку складывать :)
    Моя красотка тоже на кровати спит, причем старается посередке улечся, распихивает нас :)
    А лень и апатия пройдет! Иногда нужно и полениться :)

    ВідповістиВидалити
  11. Привіт, маленький відпочинок не завадить. він надихне до нових їдей!!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Ой, Людочка! Не грусти. Это пройдет. На меня вот тоже лень с безделием напали, еле отбиваюсь! И тоже принялась за самое простое - декупаж. На днях доделаю коробочку декупажную и покажу :)Так что душа пусть отдыхает, а ручки делают :))) чтобы не забывали, как красоту творить!

    ВідповістиВидалити
  13. Люда, класна баночка з пыд кави. Тепер її можна використати знову )))
    А кошара симпатична, така пухнаста, супер! Такій дійсно мало місця на ліжку у двох ))))))

    ВідповістиВидалити
  14. а мені баночка нагадала шкільні роки... - біля школи у нас ростуть горобинячі дерева))) А взагалі - класна банка - зроби ще декілька таких - і буде набір кухонної тари ;-)

    ВідповістиВидалити
  15. Иногда и такое бывает) Все пройдет))) Баночка чудесная!!! Хорошего Вам настроения!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...