Прихильники

03.08.11

"Кавоманія" сьогодні прийшла й до мене!!!!

Сьогодні на пошті отримала пакуночок ))) й здогадувалась,що-там)))
А там....та-дам!!! Мені прийшла кава ( в рамках обмінного проекту "Кавоманія",який організувала Оксанка-Зірочка:) ) від Наталі з Київської обл.
...тільки я не знаю-хто це? )))) Адже, не розголошувалось наперед-хто кому буде висилати каву,бо то мав бути сюрприз))) В мене сюрприз -на всі 100%
Та що я розбалакалась...дивіться ,в якій симпатичній торбинці їхала до мене моя кава,та ще й з подаруночками:



Наталю,дуже вдячна тобі за гостинці!!!
Якщо ти читаєш це повідомлення))))),то відгукнись))))

9 коментарів:

  1. вот повезло так повезло! читаю посты девчонок и удивляюсь: пол Украины в Кавоманию играло, а я как всегда проспала!
    Завидую по-хорошему:)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарний мішечок, кава мабуть також смачна. Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  3. вітаю !!!! дуже гарний у тебе кавовий гостинець!

    ВідповістиВидалити
  4. а це Наталя - Nata_Lu))))
    чудова упаковочка і подаруночки )))
    приємного тобі кавування ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую,Оксанко,що відкрила секретик що до мого відправника)))))
    Так,кава смачненька,хоча я не є прихильником кави))),та всеодно деколи хочеться покавувати:)

    ВідповістиВидалити
  6. Доброго ранку Людмило!
    Ця кава у мішечку від мене )))
    Це моя найулюбленіша кава. Я вже декілька років не зраджую їй )))
    Тому вирішила пригостити нею ще одного кавомана, тобто тебе ))Я дуже рада, що вона дойшла. Вибач за простоту мішечка, з твоєю коробуліною не порівняти ))) Вона суперова!
    Смакуй на здоров"я! ;-) Смачного!

    ВідповістиВидалити
  7. Наталя, дуже рада знайомству!
    Ще раз дякую тобі за ароматну каву -вже зранку посмакувала)))
    А торбиночка для кави дуже класна-хоч і простенька,та гарненька!!!
    ...а моя коробочка теж простенька))))

    ВідповістиВидалити
  8. я дуже рада, що кава та пакунок сподобались!
    ;-)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...