Прихильники

27.08.11

15 років я-МАМА! )))


Сьогодні у моєї донечки Богданки День народження-їй виповнилось
15 років!
...здається,ще недавно вона була такою маленькою вредною))) дівчинкою,а тепер-доросла красуня...
Не буду тут теревені розводити), а краще покажу,якого торта я зробила для своєї доні:



Вперше оформляла торт мастикою),тому гадаю,як для першого разу-дуже навіть "нічого")))) получилось.
А ось,власне,й винуватиця сьогоднішнього свята разом з мамою)


Всім бажаю гарного дня!
Дякую,що завітали!

14 коментарів:

  1. Какая красавица! С днем рождения твою девочку! Счастья, мудрости, здоровья и исполнения девичьих желаний!

    ВідповістиВидалити
  2. Дійсно, час швидкоплинний...
    Вітаю тебе,Людмило, з Днем народження Богдани !Бажаювам вам обом -міцного здоров"я, бо все інше-приходить саме по собі!!!
    А торта прийду покуштувати :)

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую,Людмилко,за побажання!

    І тобі,Іринко,дякую за привітання!
    На тортика заходь-ждем:)

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю красуню з днем народження!! А її чудову маму з тим, що виховала таку донечку!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю вас обох!!!
    ... і коли Богдана встигла вирости?...
    торт гарний ;-) і смачний, мабуть)))

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже гарна донечка!!! Принцеска!! Нехай здійсняться усі її мрії!!! Вітаю!!

    ВідповістиВидалити
  7. Поздравляю вас!! Здоровья дочке и всем близким ей людям!!

    ВідповістиВидалити
  8. Вітаю! Завжди вважала, що день народження - це свято мами :-))) Здоров’я вам обом та лише приємних позитивних людей на життєвому шляху! А тортик чудовий, уявляю які вже будуть наступні, якщо це перший :-)))

    ВідповістиВидалити
  9. Дівчатка,дякую вам за привітання!
    Тортик був смачненький)))
    Свято пройшло гарно!
    Іменинниця була задоволена,а на даний час вона-на дискотеці:)

    ВідповістиВидалити
  10. Мила, поздравляю вас с доченькой с юбилеем! Всего-всего вам доброго! (Извиняюсь, что поздно :) Но ты же понимаешь, я и сама гуляла-отмечала ;))

    ВідповістиВидалити
  11. Вітаю красунь - маму і доню - з днем народження! Здоров'я вам міцного, достатку і натхнення!
    Торт такий шикарний, що я тут слюною скоро захлеснусь )))

    ВідповістиВидалити
  12. які ж ви красуньки!!! вітаю зі святом!!!
    тортик дуже апетитно виглядає! :)

    ВідповістиВидалити
  13. Дівчата,я вам всім дякую за гарні слова й побажання!!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...