Прихильники

29.07.11

"Кавоманія" і коробочка )))

Я приймаю участь в обмінному проекті "Кавоманія",який організувала Зірочка:)
Я вже знаю,що моя адресатка-а це Ганна Ганжа- отримала від мене каву))), тому я можу вже показати коробочку,в якій "їхала" кава до Ганни)))









Дуже сподіваюсь,що мої подарунки прийшлись до душі новій власниці)))
Таку коробочку робила вперше),але ,гадаю, мені вдалося втілити ідею в життя))) Її розмір приблизно 11х11 см
Коробочка виготовлена за оцим МК



Приємного всім кавування!
І нехай ваші мрії здійсняться....сьогодні!!! ;-)

6 коментарів:

  1. кльоооооооова коробочка!!!! така літня!!! клас!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Вона класна, така акуратненька, а як пахне:) ммм. Дякую дуже, а подаруночки тааак прийшли доречно:)особливо ґудзички дерв*яні:)

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарно вийшло!!! Така веселенька прям дивишся і хочеться дивитись!!!

    ВідповістиВидалити
  4. красотень какая:) такая по-летнему яркая:) оч.понравилась:)))
    кстати, заходи ко мне на конфетку:
    http://mylovescrap.blogspot.com/2011/07/scrapsuccess.html
    буду рада пообщаться:)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...