Прихильники

22.07.11

День народження й розіграш цукерки

В мене сьогодні День народження!
Пригощаю всіх тортиком,який сама собі зробила)))



Не дивіться,що він такий...смішний- випробовувала недавно придбаного кулінарного шприца)))Ще треба навчитися-що й до чого? Пізніше поділюсь рецептом)

А зараз-розіграш цукерки:
тадам-тадам-та-да-да-дам!!!



Дякую всім за участь!!!
Поздоровляю Іринку! Мабуть,тобі й справді щастить!
пс: три рази ))) вводила числа,а всеодно випало число № 10...значить-доля...( хто в курсі,той зрозуміє-про що це я) :)

Трохи подумавши, я ще вирішила зробити подарунок-сюрприз учасниці під №22-число мого Дня народження!!! Так що, Юля- Ukka,чекаю твою адресу на pre.milada@yandex.ru

Всім бажаю гарного дня і чудових вихідних!!!

20 коментарів:

  1. Вітаю з Днем народження!
    Іринці-таки щастить...

    ВідповістиВидалити
  2. Людмила! С Днём рождения!!! Пусть сегодняшний день будет наполнен радостью общения с близкими, а полученные подарки окажутся милыми, приятными, желанными!

    ВідповістиВидалити
  3. забула подякувати за тортик))) Як давно я вже не їла такої смакоти!(((

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю з днем народження, бажаю міцного здоров'я, натхнення і творчих успіхів!

    ВідповістиВидалити
  5. Поздравляю!!!!! Тортик замечательный!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую,дівчатка, всім за привітання!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Привіт! і я вітаю! смачний тортик?

    ВідповістиВидалити
  8. Людочка, поздравляю от души! Счастья тебе, любви и всего наилучшего!

    ВідповістиВидалити
  9. С Днем Варенья!!!
    Пусть исполняются все мечты!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Людочка, поздравляю с днем рождения! Спасибо за розыгрыш!

    ВідповістиВидалити
  11. Вітаю з днем народження! :)) Тортик- ням-ням, дякую ))
    Щасливицям теж привытання з такою гарною цукеркою )))

    ВідповістиВидалити
  12. Девочки,спасибо вам за поздравления!

    Оля,тортик вже спробували-смачний!!!

    ВідповістиВидалити
  13. З днем народження!!!!!!! Всього найкращого!
    Дівчат вітаю з виграшем!!!

    ВідповістиВидалити
  14. Людочка, с Днём Рождения тебя! Творческих успехов и настоящего женского счастья!!!

    ВідповістиВидалити
  15. От всей души поздравляю с днем рождения!Желаю солнечных улыбок,процветания творческого вдохновения,здоровья близким!

    ВідповістиВидалити
  16. Вітаю З Днем Народження! Бажаю творити завжди, натхнення і багато радості від всього навколо Тебе!:)

    ВідповістиВидалити
  17. Люда, с Днём Рождения!!!
    Я немного опохдала, но лучше ведь поздно, чем никогда, прадва?:))
    Поздравляю-поздравляю! Желаю всего самого лучшего, самого доброго, самого интересного, самого-самого!!!:))

    ВідповістиВидалити
  18. Дуже дякую вам всім за привітання! Мені так приємно!!! :)

    ВідповістиВидалити
  19. Людмилко, дякую за такий чудовий подарунок !

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...