Прихильники

06.07.11

Так...просто так...

А я сьогодні отримала посилочку аж із Забайкальського краю від Олюшки!!!
За посилкою на пошту ходила Богданка,а я з нетерпінням чекала її й гадки не мала-від кого?і що то?(хоча,підозри були...)
Коробочку одразу ж відкрили,а там...а там...



А там-"двоє з ларца" і зовсім не однакові "с ліца" )))))
Такий класнючий заєць-побігаєць(і Богдані, і моїй мамі він теж дуже сподобався)


...і такий гарнюнький чайничок,який можна використовувати як голочницю( і звідки Оля знала,що я дуже хотіла собі такого мати,коли побачила його в блозі у Олі?)



Олюшка,я тобі дуже-предуже вдячна за ці чудові подарунки і за гарний настрій,які вони привезли із собою!!!
Як приємно отримувати подарунки...просто так...
Гарного всім настрою!Дякую,що завітали!

пс: а ви вже записались на цукерку?

6 коментарів:

  1. Людмилко, я тебе вітаю з такими класними подарунками ! А заєць безподобний, заставляє посміхнутися !!!

    ВідповістиВидалити
  2. Ага,Ірино, заєць класний! В нього навіть штанці знімаються)))

    ВідповістиВидалити
  3. я знаю - чайничок там не просто так: на зайчика чекала доооовга подорож, от Олюшка і налила йому чайку! :-)
    класний подарунок!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Зайка хорошенький,а чайничек вообще отпадный.Класс.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...