Прихильники

05.07.11

Нова листівка "моїй подрузі"

Хоч на листівці й пише "Моїй подрузі", але листівка зроблена не для моєї подруги)))), а для доньчиної)))
Богданка поросила зробити листівку для подружки Христинки,бо Христинці дуже сподобалась листівка, яку Богданка дарувала Маринці)))
Тому,я вирішила зробити листівку з такою самою картинкою(дівчиною Фішера)



Сподіваюсь,15-річній дівчині ця листівка сподобається теж)))
А мені дуже подобається фон "турецький огірок" на цій листівці,та й основа-перламутровий рожевий картон, теж дуже гарний.
Дякую,що завітали!

9 коментарів:

  1. мені теж фон і картон класний! А ця листівка ще класнінша за попередню - як по-різному можна одну і ту ж тьотку))) задекорувати))))
    Думаю, листівка сподобається Христині (а Богдана - лінивиця - могла б і сама зробити для своєї подруги-ги-ги))))

    ВідповістиВидалити
  2. Ой, насмешала меня Ladybird ! :) Назвав такую прекрасную барышню "тёткой" :) Открытка замечательная и "тётка" мне очень нравится! :)

    ВідповістиВидалити
  3. Мені цей(другий) варіант більше подобається ,за перший ! Чудова робота !

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую!Мені листівка теж подобається!

    Ну,Алінко,може,Богдана гадає,що в мене краще виходить-робити листівки для її подружок? ))))))

    Іра,мені ця дівчина на картинці теж подобається-захотілось з нею ще зробити листівку:)

    Іринко,ця листівка -сама по собі,і звісно,що вона не схожа(і не повинна була бути схожою) на ту,що була раніше ;-)
    Просто,одна й та сама "дівчина Фішера" і-тут,і-там )))

    ВідповістиВидалити
  5. гарна така!!!! і не схожа на першу!!! дуже вдало обіграла :) молодець!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую,Мар"яно!
    Так,ця листівка зовсім інша:)

    ВідповістиВидалити
  7. )) кльово Алінка в коментах написала )))
    листівка справді чудова!!!! в тебе суперово виходить декорувати картинки і таких "тьоток" ))) в мене так не виходить ))

    ВідповістиВидалити
  8. Гарна листівка! Така дівочо-романтична! І "тітонька" симпатична:)))
    Мені цей варіант теж більше подобається!

    ВідповістиВидалити
  9. Оксанко,що їх там декорувати-береш тьотку...))))) і т.д...

    Дякую,Людмило! Мені ця листівка самій дуже сподобалась:)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...