Прихильники

17.06.11

Нагорода

Сьогодні знову отримала нагороду(вірніше,не я,а мій блог) від Олі Helgazlata
Дуже-дуже дякую!


За умовами передавання нагороди, треба написати про себе 7 фактві із життя.Але я вже була писала про себе ось ТУТ
Нагороду передати 15 блогам,все інше-як завжди...
Цю нагороду передаю таким блогам :

Творити-значить ЖИТИ!
Іринині творіння
Larisynia
Жизнь прекрасна и удивительна!
*Открытки от БаНдИтКи*
МІЙ ФотоСвіт
скарбничка Зірочки :)
Скринька моїх примх
bre
Своїми руками
Мистецтво і розвага
Веселые скрапники
В гостях у Богданки
my little scrap world
Dreams in the work

Я знаю,що дехто не любить возитися з оцим всім предаванням нагород( я-в тому числі),але справи ваші))))Я вам передаю цу нагородку,бо всіх вас люблю:)
Налітай та розбирай ! ))))

10 коментарів:

  1. Люда, спасибо!:)
    Я как все, получать люблю, раздавать - нет. Я хитрю по своему, собираю две-три, а потом сразу раздаю. Вот уже пора раздавать, насобиралось:))

    ВідповістиВидалити
  2. Людочка дуууууууууууже дякую!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ух, мій противний інтернет, впав не вчасно і повідомлення пропало. А я писала...дякувала... Прийдеться повторити - дякую за нагороду, так приємно! Але я належу до тих лінивих, що далі не передають, але захоплюються тими, хто це робить )))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякуююю!!! Надзвичайно приємно!!! Обов"язково забираю її собі!!!! Обіймаю тебе!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...