Прихильники

10.06.11

Я -в ефірі!)))

Проживши десять днів без інтернету,нарешті я повернулася:)
Здавалося, було вдосталь часу,щоб навитворяти чогось цікавого, а- ні...не творилось мені щось...негативний вплив спеки,мабуть:)

А поки я тут прохолоджувалась,моя колекція АТС поповнилась гарною АТСкою від Мар"яни
На жаль,не можу показати фото,бо чомусь вже другий день не можу завантажити фото до блогу((( І що це таке коїться????
Обіцяю,як тільки все налагодиться,я додам фото.
І поки мене тут не було,моя "рожева мрія" здобула перемогу в акції від магазину "Все для твого хоббі"!!! Я рада безмежно,бо подарунком є сертифікат на 30 грн-для покупки в цьому магазинчику)))
Всім гарних вихідних!!!

6 коментарів:

  1. Людочка, рада за тебя! А жара и вправду выбивает из рук все. Я себя с таким трудом заставляю что-то делать

    ВідповістиВидалити
  2. треба зайнятися компом - можливо, справа у ньому?
    Такшо давай там не лінися, а наробляй всякого гарного, а ми приїдемо через тиждень, - і подивимось, шо там з компом ;-)
    Мої вітання з пермогою в акції!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Людочка, рада что ты вернулась! Поздравляю с выигрышем. Вдохновения тебе!

    ВідповістиВидалити
  4. Людааааась, с возвращением в эфир!Сама знаю,что такое без интернета сидеть((((
    И жара тоже что такое понимаю...я только вечерами что-то делаю...

    ВідповістиВидалити
  5. З поверненням у блого-життя !!!Чекаю на нові роботи !!!А з тимчасовими трудностями(я про не завантаження фоток) якось справимось ...

    ВідповістиВидалити
  6. Не знаю,чи з компом щось чи з інтернетом-фото так і не завантажується(((, повідомлення електронною поштою не відправляються((( якась дурня.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...