Прихильники

30.05.11

Похвалюся )))

Двічатка, хочу вам похвалитися: тепер у мене є свій іменний штамп!!!



Розмір 4х2,6 см
Замовляла я цього штампика у Лесі в " Штампувальні"
Короче, тепер я ,тіпа, модна:)

А ще кілька днів назад мене й мій блог Alena Vlasova нагородила такими нагородками:




Я дуже дякую Альоні за нагороди,але перепрошую,що не зможу,за умовами, предати ці нагороди 15 блогам)))
Бо я передаю ці нагороди всім своїм ПЧ- дівчата,забирайте собі цих ведмедика й зайчика!

А ще одну умову прийдеться виконати: написати 7 фактів про себе)
Не знаю,чи комусь буде цікаво про мене читати? Отож...

1) Я- невідбувшийся вчитель молодших класів і образотворчого мистецтва :)
В школі навчалася в класі з поглибленим вивченням ...фізики й математики(нащо воно мені було тра?), а любила літературу,при чому,російську) Обожнюю поезію!
2) В мене вдома є фортепіано і гітара і я вмію грати на цих інструментах))) Вмію і граю...деколи...як приходить натхнення)))
3) Я люблю співати. Як-то кажуть: скільки себе пам"ятаю,я завжди співала)
Співала в дитячому хорі.Було таке,що певний період я співала в...церковному хорі.
На даний час я співаю в народному аматорському хорі"Зоря" і дуже цим задоволена)))
4) Люблю все аналізувати,хоча знаю,що нічого доброго з цього не виходить...й продовжую аналізувати далі))))
До речі, в старшому шкільному віці мріяла стати...міліціонером)))
5) У мене є красуня донька Богданка,якій скоро виповниться 15 років! (без коментарів)
6) Я маю двох чудових молодших сестричок- Іринку і Алінку, які завжди мене підтримують,підбадьорюють і просто люблять)))) мене,свою старшу сестру. Вони гарні дружини і мами,чудові господині й умілі рукодільниці!
7) Я хороша:)

пс: я вже третій день не можу писати коментарі в блоги,які я читаю(

10 коментарів:

  1. Вітаю зі штампом!!! Ти-таки модна ;-)
    І з нагородами вітаю! А читати про тебе мені цікаво - я й не знала, що ти хотіла бути міліціонером... А звідки виникло таке бажання???

    п.с.: чому ти образила Ніколаса???))))))))))))))))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Я-модна!)))
    Дякую за вітання!)))
    Таки,справді хотіла бути міліціонером) Чому? Не знаю...бандитів хотіла ловити)))...я ж іще тоді жалкувала,що не народилася...хлопцем(от дурненька була)і ще бажала,щоб мені тато купив,на той час-дуже крутого, мотоцикла Jawa))))

    пс: Ніколас, вибач)))) Я тобі теж передаю свої нагороди-ведмедика і зайчика:)

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю з чудовим штампом! Так цікаво було почитати про тебе!

    ВідповістиВидалити
  4. Штампик крутой! :)
    Почитала про тебя, поулыбалась :), Теперь все знают, что ты хорошая ))), хотя это вроде и раньше ни у кого сомнения не вызывало )))))
    П.С. пишу какими то крадратиками, слов не вижу, что получилось не знаю...

    ВідповістиВидалити
  5. Люд, да ты крутая :) поздравляю! А я пока мечтаю о штампике.
    И очень интересно было почитать о тебе.

    ВідповістиВидалити
  6. Привіт! Вітаю! Хороша, хороша :))))))

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, дівчата!
    Але мені мама моя весь час говорить,що листівку з моїм ім"ям ніхто не схоче купити... а ви як думаєте?

    ВідповістиВидалити
  8. шось вона тебе не на то програмує... до чого тут ім"я?

    ВідповістиВидалити
  9. Людочка, мама ошибается, надо ей обратное быстренько доказать)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...