Прихильники

05.05.11

Чудо-юдо-деревце)

Давно хотіла зробити таке дерево, от нарешті сьогодні спробувала)
Такі деревця називають топіаріями(як виявилось) або -деревце щастя/деревце гарного настрою :)
Отакий чудік в мене получився))) :








Звичайно,я завжди радію,коли щось нове витворю! Але,чесно кажучи,я "его слепила из того,что было"...і бачу,що ті квіточки світленькі,які я купляла спеціально для цього деревця, зовсім сюди не підходять(якісь такі великі) й негарні вони мені)))) Тому,я прикрасила деревце ще трояндочками і метеликами. А блактиний бантик-так,для різнобарвлення))))
Висота 16 см

20 коментарів:

  1. такий класний чудік! я в захваті. супер! і все тут гарне, не видумуй... ти часом не плануєш виставитись на музейних гостинах? бо я про це думаюю..

    ВідповістиВидалити
  2. Действительно, деревце хорошего настроения!)))

    ВідповістиВидалити
  3. Оля,дякую тобі!
    Я на Музейні гостини все приходила спостерігачем))),а в цьому році думала,що ,можливо, треба вже приймати участь))) Але не знаю,чи взагалі потраплю туди- в мене має бути концерт))))-я ж тіпа,артистка:)
    А якого числа точно має бути це міроприємство?

    ВідповістиВидалити
  4. А мне очень деревце нравится. Молодец, Людмилка!

    ВідповістиВидалити
  5. Класне деревце! І квіти великі класні!

    ВідповістиВидалити
  6. Я в захваті- деревце щастя мені сподобалося від і до- залиш його собі ( нехай разом з ним у тебе з"явиться багато-пребагато ЩАСТЯ ).
    А мені зроби теж таке (наглію) ,бо у мене жскоро Д.Н.Я буду дуже рада такому подарунку !

    ВідповістиВидалити
  7. Дяку,дякую! Дякую,підскакую!)))
    Але ти,Ірина,вже й нагла)))))))) Тра подумати....

    ВідповістиВидалити
  8. і мені це деревце дуже-дуже подобається )))) і нічого квіточки не завеликі - щастя з повинно бути багато!!!

    ех...шкода що в мене ДН не скоро )))

    ВідповістиВидалити
  9. Ну,якщо дивитися з тої точки зору,що щастя повинно бути великим,то нехай вже й квіточки будуть тут великі)
    Дякую,Оксанко!
    Я б тобі теж таке зробила))),але ж як його переслати??? ;-)

    ВідповістиВидалити
  10. Людочка, так красиво! Супер деревце!
    П.С. Так ты поешь или еще какой талант от нас скрываешь??

    ВідповістиВидалити
  11. Славное такое деревце! Я б тоже не отказалась :)

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую, Ірочка!
    пс: ага, співаю)))) в народному хорі))))
    я вже писала якось і на мене можна подивитися))) тут (якщо цікаво,звісно) : http://vutvoryalki.blogspot.com/2011/03/blog-post_23.html

    Олюшка, я б и тебе сделала,но я не рискну такое пересылать( и-как?) оно ж и тяжеленькое и объемное...

    ВідповістиВидалити
  13. Ого, наробила ти подруго шуму своїм деревцем!!! І я вже теж собі хочу щось подібне!!! У мене дн влітку, а ще плануємо скоро переїзд і новосілля, то якраз дерева не вистачає! :)))) Це, звичайно, жарти... Музейні гостини 22 травня зранку до обіду, але треба прийти раніше, щоб зайняти місце. Перед тим попередньо треба записатись, прямо в музеї, можна зателефонувати туди - записують хто ти, звідки, що представлятимеш... Просять по можливості організувати собі якогось переносного столика для виробів, бо багато немісцевих, то для них будуть столи, а ми, аборигени, вже мусимо про себе самі подумати. Я дуже хочу, наважилась навіть записатися на учать, але виробів поки дуууже мало, все на замовлення і віддаю, або вже пороздавала в магазини. Коротше як щось навитворяю, то обов"язково буду там. І ти давай, пора, пора. От зустрінемось і обміняємось чимось! Вибереш собі що сподобається, а? як я тебе, заманила?

    ВідповістиВидалити
  14. так-так... Чудік фурорить))) і вже й черга вишикувалася за подібним...А я теж нагла буду: оскільки горщики тобі подарувала я...)))))))))

    ВідповістиВидалити
  15. Оля, я якраз буду виступати 22 числа(((, то й зовсім не потраплю не виставку(((

    Да,Алінко, пригодився горщик,який ти подарувала))) і ще один такий є)))
    .....але й наглі всі)))))

    ВідповістиВидалити
  16. Людочка, так ты мою аТСку №2 хочешь еще? :)))) если да, то я ее за тобой оставлю в долг так сказать :)))) когда-нибудь сделаешь АТСку для меня :) согласна?

    ВідповістиВидалити
  17. Людмилко,звичайно,що хочу!!!!
    Або зроблю серію якусь,ябо тобі зроблю одну-єдину))) спеціально для тебе)))

    ВідповістиВидалити
  18. hi milada have a beautiful blog. you ´re a great designer kisses

    ВідповістиВидалити
  19. Люди, я всех вас благодарю за теплые слова в мой адрес !!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...