Прихильники

26.05.11

АТС-халявка

Щомісяця в АРТ Клубі проходить АТС-халявка :дизайнери роблять АТСки на задану тематику і виставляють їх у блозі.Бажаючі можуть собі обрати будь-яку АТС,яка сподобається)
Цього разу тема була "Місто моєї мрії" і я встигла)))) й обрала собі АТС від Мар"яни.
Ось воно,"місто моєї мрії" -Монте-Карло, Монако :



Напевно,ви зрозуміли,що ця чудова АТСка вже у мене!!!
А разом з АТСкою Мар"яна мені надіслала ще купку класних подарунків,за які я Мар"яні дуже-дуже вдячна!



Нехай ваші мрії завжди збуваються!
Гарного всім дня!

2 коментарі:

  1. отримувати щось просто так завжди приємно, а ТАКЕ щось - вдвічі приємно ;-)

    ВідповістиВидалити
  2. класні подарунки!! я теж попала на АТС-халявку, але ще поки чекаю )))
    в мене Ірландія буде )))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...