Прихильники

24.05.11

Листівки-двійнята )))

Сьогодні в мене нема настрою багато писати,тому просто показую, які листівки я створила :


Напишу лише,що мені сподобалась ця картинка і я вирішила її "обіграти" у двох варіантах)
До речі,художник той самий))) Харрісон Фішер.



Для листівок використано перламутровий дизайнерський картон-синій і бузковий, папір з колекції Forever Friends - Party Time , дироколи "фонтанчик" , "бризки"та "дерево", придбані у магазині "Все для твого хоббі"-для травневої акції )

Дякую,що заходите до мене в гості:)

6 коментарів:

  1. які ж вони милі!))) просто супер!))
    бачила, ти шукала листівку рибаку?) заглянь до мене, може така ідея тобі підійде? http://masterskayaradosti.blogspot.com/search/label/%D0%BC%D1%83%D0%B6%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F

    ВідповістиВидалити
  2. Мені сподобалось - чудова ідея і класні відкритки !!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ой, ну це взагалі шось!!! Ти так класно обігруєш картинки Фішера - і не тільки цю, а й інші!
    Дуже гарні листівки! Хотіла б я такі собі отримати)))

    ВідповістиВидалити
  4. дуже класно в тебе вийшло!!! Погоджуюсь з Алінкою, що вміло ці картинки перетворюш в листівки!!

    ВідповістиВидалити
  5. Всім дякую за гарні слова на мою адресу! Дуже приємно,що вам подобаються мої роботи!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...