Прихильники

09.05.11

На замовлення

Замовили мені, щоб зробила листівку на весілля)
Вимоги були невеличкі: щоб була біла листівка й було куди гроші покласти)))
Що з того вийшл,судіть самі:




Всередині є побажання молодятам,а їхні імена вже впишуть самі замовники)
Також є кишенька,куди можна покласти грошовий подарунок)



Дуже сподіваюсь,що листівка людям сподобається :)



Красива гарденія, перламутровий картон з тисненням метеликів і кутовий дирокол"три серця",яким можна робити і бордюр, придбано у магазині "Все для твого хоббі"
Прийму участь в акції для постійних покупців

12 коментарів:

  1. Ох уж эти бабочки и гардении....какую же нарядность они открытке придают!!!Класс!!!

    ВідповістиВидалити
  2. А разве такая нежность и легкость может не понравиться? Людочка, как всегда великолепно!

    ВідповістиВидалити
  3. Люд, открытка - БОМБА! Ну такая красивущая! супер!

    ВідповістиВидалити
  4. Віка,Люда,Іра,дякую! Своїми відгуками ви мене заспокоїли))) і я думаю,що листівка сподобається замовникам(і молодятам)

    ВідповістиВидалити
  5. Листівка - симпатяжка! Я теж за те, що має усім сподобатись!

    ВідповістиВидалити
  6. В цій відкритці поєднано красу і ніжність ! Я тобі ще вчора казала ,що відкритка КЛАСНА !

    ВідповістиВидалити
  7. Красота какая!!! Очень нравится ! :)

    ВідповістиВидалити
  8. ця квітка схожа на торт весільний))))
    Листівка по-святковому нарядна!

    ВідповістиВидалити
  9. Очень красивая!!! Воздушная и нежная!

    ВідповістиВидалити
  10. Як приємно мені читати ваші відгуки!
    Дякую,Оля, Іринка, Олюшка,Алінка, Оля!!!

    ВідповістиВидалити
  11. такая нежная! красивая очень!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...