Прихильники

22.05.11

Музейні гостини-2011

У м.Рівне вже дев"ятнадцятий раз проходила виставка-ярмарок народних умільців "Музейні гостини",яку проводить Рівненський краєзнавчий музей.
Минулі роки я була на "гостинах" спостерігачем,а в цьому році вирішила трошки взяти участь))) Вірніше,моя сестричка Іринка брала участь ,а я їй підкинула кілька своїх лисівок)))
Це наш столик:


А це я-у всій своїй красі))) Зверніть увагу: на мені кольє і браслетик із бісера,який я зробила сама:


Біля нас була майстриня з Полісся-з вишитими рушниками.Це її кілька робіт:



Вироби із соломки :


Одна рівненська майстриня,роботи якої я вже бачу не вперше, вражає своїми в"язаними(!) квітами:

Картини із в"язаних квітів:

Мені сподобались ці пляшечки:


А ця тьотя не дозволяла фотографувати свої роботи)))-у неї були дуже гарні вишиті картини-але я її раз клацнула:

...це лише маленька частка того всього,що я сьогодні бачила,та й фото не дуже гарні,бо сильно сонце засліплювало:)
Хотіла побачитись з Олею,але я її не знайшла чи не впізнала)))
От такий був сьогодні день.Жодна з моїх робіт не продалась,зате я собі придбала кілька керамічних горщиків для нових дерев)))

7 коментарів:

  1. Клас! Я теж дуже люблю відвідувати такі заходи... Вони завжди надихають... А квіти п. Ольги спарвді вражають (вони плетені макраме), колись бачила її МК по телебаченню.... Це ж скільки часу в неї йде на одну квіточку!!!!! :-)

    ВідповістиВидалити
  2. цікавий вчора був день!!!!А який у вас багатий столик!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Так,квіти дуже гарні! І майстриня не продає ці букети-ними можна тільки помилуватися на виставці)))

    День був цікавим і насиченим)

    ВідповістиВидалити
  4. Какое все красивое и интиресное.Спасибо.

    ВідповістиВидалити
  5. Классно! люблю выставки всякие. А колье и браслетик выше всяких похвал. Бабочки такие нежные и легкие. Супер!

    ВідповістиВидалити
  6. :)) Красивое всё такое, а меня тётка улыбнула, которая Чарівну Мить отшивает, а фотографировать не разрешает:)) Я на выставке цветов в прошлом году в Киеве тоже одну такую видела, фотографировать не разрешала, но у той работы были жуткие, прям смех и грех:))

    Люда, хочу передать награды, вот здесь
    http://alenavlasova.blogspot.com/2011/05/blog-post_23.html
    забери. пожалуйста:))

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую,Альона,за нагороди!))))
    А тьотя сказала,якщо хочеш фотографувати,то давай 3 гривні))))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...