Прихильники

18.04.11

Зовсім не рукодільне,але про рукодільне

Дівчатка,яким я висилала АТСки, напишіть ,будь ласка,чи ви їх отримали?
Я відпрявляла ще 6 квітня АТС із серії "Дама з котиком" Агрум, Бандитці, Женечці_Joy , Ladybird.
Так от, Женя написала,що отримала свою АТСку, а Алінка -ні , хоча обидві вони живуть в Києві.
Оля і Віка,а ви отримали "Даму з котиком" ???
А Тільдочки я висилала 12 квітня Зірочці, bre , *Ириска*
Бачила, що Оля і Оксана вже отримали, а , Іра, ти отримала?
....мені вже якось страшно щось відпрявляти цією поштою.....кудись, десь, щось....зникає(((

2 коментарі:

  1. Людочка, я всё получила! Спасибо огромное! Просто у меня же фотик не работал(((Я писала об этом(((Работы ходила к девочке фотографировать. Сегодня она ко мне притопает и я свотографирую твою АТС-ку и отчитаюсь)))

    ВідповістиВидалити
  2. Віка,я дуже рада,що все прийшло! Бо вже думала,що і ще комусь,крім Аліни, не прийшло...
    Мабуть, це в них там пошта така нехороша(((( або,хтось собі забрав....нащось...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...