Прихильники

05.04.11

Листівка й нагороди )))

Зробила сьогодні таку листівку- для своєї подружки на День народження!
Надіюсь,що їй сподобається)





Прийму участь в акції для постійних покупців від магазину "Все для твого хоббі"
Для цієї листівки в магазині я купила) перламутровий картон фісташкового кольору, листочки троянд 20мм, трояндочка, дирокол "гілочка"

А ще,я сьогодні ,несподівано для себе, отримала для свого блогу аж дві нагороди!
Так приємно!!!!
Від Іванк@



Від Людмили



Дуже вам дякую, дівчата!

9 коментарів:

  1. Очень красивая открытка, подруге наверняка понравится!
    И поздравляю с наградами!

    ВідповістиВидалити
  2. і чому я не твоя подружка? Була б у мене така гарна листівка...
    Ти жадіна? Чо нагороди не роздаєш??? ;-)

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую!
    А нагороди хто хоче,нехай собі бере))) В мене й так інтеренет тормозить-нема мені часу ))))
    Алінко,а тобі ж теж на днях давали нагороду,а ти й не признаєшся!

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю з листівкою чудовою і аж двома нагородами!

    ВідповістиВидалити
  5. Оля,дякую за вітання!
    Дівчата,я по можливості, завтра роздам ці нагороди))))

    ВідповістиВидалити
  6. а я готую признавання - мені малюк не дає все оперативно зробити)))

    ВідповістиВидалити
  7. Гарно , по-дівчачому !!!!
    Ти запаслась новою бумажкою ?

    ВідповістиВидалити
  8. Открытка очень красивая!
    Поздравляю с наградой.

    ВідповістиВидалити
  9. Вітаю з нагородами! Листівка просто чарівна!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...