Прихильники

27.03.11

ПІФ від Людмили

Вчора отримала від Людмили такий чудовий подарунок-оцей блокнот для записів кулінарних рецептів ) :



Вперше тримала щось подібне в руках))) Прекрасна робота-все продумано до дрібниць.
Завдяки кільцям,в блокнот можна додавати нові листки.
І зверніть увагу,яка гарна квітка є основною прикрасою обкладинки!А скільки тут ще цікавих детальок...
Людмилко,я дуже тобі дякую за такий чудовий подарунок , і я рада , що я його отримала! Трошки помилуюсь ним))), а потім буду використовувати за призначенням))),бо готувати я люблю , а рецептів назбиралось вже багатенько...
Так що, поєднаю приємне з корисним)))
А детальніше блокнот можна роздивитися ТУТ , в блозі Людмили)
До речі, це мій перший ПІФчик! ))))

А ще від Людмили прийшла АТС у вигляді конвертика(зверху) , а та ,що знизу на фото,прийшла від Валентини VD(Valea,do it!) із серії "Африканські мотиви"

Ось такі приємні новини на сьогодні)))
Всім гарного дня!

7 коментарів:

  1. Вітаю з чудовими подарунками!

    ВідповістиВидалити
  2. Прекрасный подарок.Поздравляю!

    ВідповістиВидалити
  3. такий класний у тебе кулінарний блокнот!!! і АТСки цікаві!

    ВідповістиВидалити
  4. Людочко, я і не знала, що ти ще жодного ПІФу не отримувала. Я б мабудь швидше ворушилась :) але я довго виношувала саме для тебе цей блокнотик. І дуже рада, що він тобі подобається. Мені хотілось зробити для тебе щось ніжне, не крикливе, корисне і на довгі роки :) Щаслива, що все це у мене вийшло і тобі станеться у пригоді :)

    ВідповістиВидалити
  5. Людмило,я дуже вдячна за такий прекрасний подарунок!
    Дівчатка,дякую за відгуки-блокнот і справді дуже суперовий)))

    ВідповістиВидалити
  6. Ого, яка краса! В мене слина тече і не думає спинятись!!! ХОЧУУУУ теж таку красу....

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...